Paris, mon Amour! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu Paris, mon Amour! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu

Paris, mon Amour!

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

08 Juni 2008 | Frankrijk, Parijs

Oui! C’est très bien! Je vais à Paris pour trois jours!

Drie dagen Parijs, voor een shoot, slapen in een hotel, onder de proefwerk week, dat is toch eigenlijk wel een droom… die ik mag meemaken.

Woensdag 0930u vertrek ik samen met mijn mama richting Paris, la cité de l’amour! Ik ga echter niet naar Parijs om de liefde tussen mij en mijn moeder te bevorden, want geloof mij... dat zit wel (franse) snor, maar ik ga voor de campagne van de Bershka. Bershka is het ‘zusje’ van de Zara, je kunt ze onder andere vinden in de Kalverstraat en 34 andere landen (een opsomming lijkt mij dus een beetje overdreven).

Gedurende 2 nachtjes slaap ik in hotel Abba in Montparnasse. Dit ligt vlak bij de Eiffeltoren, een prima locatie dus!

Woensdag om 12 uur word ik verwacht op de locatie van de shoot, die ik nog niet weet. Het wordt denk ik een beetje krap bij tijd aangezien ik om kwart voor 11 pas land en dan nog een stuk met de auto moet. We zien wel hoe het rijdt.

Ik heb er in ieder geval echt héééél erg veel zin in en ben van plan om er 3 super leuke dagen van te maken!

Ik hou jullie op de hoogte!

Au revoir.

voor foto's: www.picasaweb.google.nl/amymaxinepost

  • 08 Juni 2008 - 19:51

    Valerie:

    SUPER SUPER SUPER! :D
    Ik kan niet wachten om de verhalen te gaan lezen! Heel veel plezier en succes!
    Xx Valerie

  • 08 Juni 2008 - 20:16

    Mirre:

    Super trots op Mijn AMY AMORRR(L)(L)

  • 08 Juni 2008 - 20:16

    Merel:

    NICEEEEEEHEID

  • 09 Juni 2008 - 12:47

    Mama Shirley Sps:

    Wat zijn we weer trots, eerst in het boekje en nu op de campagne. Bershka loves Amy.
    Ga er maar lekker van genieten dan genieten wij met je mee tijdens het lezen van je verhalen. Buiten de Bershka is er nog een ontmoeting met je bureau in Paris en mocht het lukken rij ik dinsdag naar je toe.

    Dikke kus ennne we skypen ;)

  • 10 Juni 2008 - 13:09

    Valerie, Die Rode;):

    Amy is de beste!!!
    HEEEEEEEELL veel plezier!! Doe je best en laat die franse bitches (grapje) zien wat je kan!!!:D
    Ik ben heeeeel trots op je!
    XXXXXXXXXXXXXXX

  • 10 Juni 2008 - 14:43

    Rachel:

    Lieve Amy,
    Heeeeeeeeeeeel veel plezier daar! :) Maak d'r een leuk reisje van!
    Kusjes

  • 10 Juni 2008 - 14:46

    Sassefrass:

    Ge-wel-dig:d!
    Heeel veel plezier!!
    Kuuusss(L)

  • 10 Juni 2008 - 18:16

    Muisje:

    Lief varkentje wat ben ik toch trots op je, veel succes en geniet er van!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 18061

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: