Combien de temps? - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu Combien de temps? - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu

Combien de temps?

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

11 Juni 2008 | Frankrijk, Parijs

Amsterdam- Parijs, c'est combien de temps? 75 minuten staat er op het ticket, altijd eerst zien en dan geloven, het duurde namelijk maar 45 minuten! Heerlijk! Eerst zeggen ze heel stoer: ' Cabin crew, fasten your seatbelts, ready for take off'. En vervolgens, als je even omkijkt, een theetje drinkt, een croissantje eet, en ook nog eens 1 keer niest, zetten ze de daling alweer in. De tijd vliegt dus letterlijk en figuurlijk voorbij.

Toen we het vliegtuig uitstapte werden we hartelijk ontvangen... niet echt dus. Er was namelijk geen kip te bekennen. In tegenstelling tot JFK, New York. Daar moet je voordat je uberhaupt voordat je 1 stap buiten de deuren van het vliegveld wilt zetten, 2 uur in een giga- mega rij staan, en dan ook nog eens je aller lelijkste paspoort alias apen foto laten zien. Paris is dus zoals Mika zegt: ' Relax, take it ea-hea-sy!

Van het vliegtuig naar het hotel, Big drama! Dat duurde namelijk langer dan de vlucht van Nederland- Frankrijk. (dat me gelijk doet denken aan de voetbalwedstrijd die Nederland a.s. vrijdag moet spelen tegen Frankrijk, Hup Holland Hup).

Nadat we hadden ingecheckt in het hotel, werden we met een taxi naar de locatie gebracht. Een hele mooie oude etage, ingericht zoals ze het een eeuw geleden zouden hebben gedaan. (voor de dames in de dop onder ons, een eeuw is 100 jaar!) Den maar een beetje aan het stijltje van het programma 'tussen kunst en kitsch, maar waarschijnlijk hier meer kunst, want zo zag het interieur er echt uit! Wel een beetje oud en schmutzig, maar erg gezellig en knus.

Daarna, een beetje laat, toch nog door naar het bureau waar ik hartelijk werd ontvangen, ondanks dat ik nog mascara op had waar je bang van werd, waren ze heel aardig en hebben ze wat polars van mij gemaakt. Toen we klaar waren hebben we de metro gepakt, zo stom als we waren, deden wij het he-le-maal verkeerd met het kaartje en hadden we de lachers op het hand. Iedereen lachte ons uit, maar ho maar dat iemand je even helpt, hahah! Nadat we eindelijk het kaartje in het juiste gaatje wisten te steken en optijd door de poortjes konden, zijn we een hapje gaan eten in een Italiaans restaurant, ondanks we in Frsnkrijk zijn. Het was erg lekker, op de hoek bij de Eiffeltoren.

Zo klein als de Eiffeltoren lijkt op google, zo hoog is hij in het eggie. We hadden heel stoer en vol goede moed een kaartje gekocht voor de 'top floor, maar het enige wat vol zat, was onze broek. We zijn maar geindigd op de 2e verdieping, hoog genoeg maar zeker de moeite waard.

Nu zitten we op onze kamer naar voetbal te kijken, kan het nog erger? Jarno, eat your heart out!

Morgen weer vroeg op, eerst heb ik binnen Parijs een shoot en daarna gaan we met zijn allen naar een locatie ergens buiten Parijs op. Ik mag gaan skaten met 2 'smooth boys' zoals ze mij beloofd hebben.

Ben benieuwd......

Foto's volgen as soon as possible.

Xxxxxxxxxx

  • 12 Juni 2008 - 06:22

    Valerie, Die Rode:D:

    Amy!!
    Het klinkt echt geweldig!! Wat gezellig, en wat geweldig schrijf je:D!! Geniet maar van je lekkere smooth boys, terwijl ik hier tussen de yeti's en de snorlexen zit:(.. Scheize!! Hahaha heeeel erg veel plezier nog!!
    XXXXXXXXX

  • 12 Juni 2008 - 07:41

    Saskiaa:

    Eeemm,
    Echt te gek daar zoals ik het nu hoor van jou allemaal!!!
    Nog heel veel plezier deze laatste daagjes!
    Dikke kus.

  • 12 Juni 2008 - 07:50

    Shirley:

    Bisous, op dit moment zitten jullie waarschijnlijk weer bij de plamuur tafel om voor de rest van de dag weer ondersmeerd door het leven te gaan. Blij te horen dat jullie het naar jullie zin hebben.
    Beide goed kunnen slapen in het hotel?

    Mooi statig gezicht he die ijzere toren. Je kunt zelfs lopend naar boven voor de hele fanatiekelingen onder ons!!! Hoe je vervolgens boven komt is niet duidelijk maar heb de zuurstof maskers nog nooit zien hangen,..

    Ben benieuwd naar de locatie van later... Skatebaan mmmm pas maar op. De boys die Michelle erbij hadden waren erg interessant qua gezicht maar echt 1 meter dwerg.

    Ik hoor de verhalen later, ik ga nu even Pauline bellen. Dikke kus en geniet nog van Parigi


  • 12 Juni 2008 - 10:40

    Merel:

    SCHATJE PATATJE
    Salut! ça va? tu as beaucoup de soleil à Paris?
    tu vas achèter beaucoup?
    tu adore paris aussi? Moi, J'adore!
    wat een leuk verhaaltje:D
    beter dat jij nu gewoon lekker kan genieten van Parijs, terwijl ik hier druk aan het stressen/leren ben;) Je demander beaucoup! ce n'est pas normalement!
    verschil moet er zijn he;) c'est bien!
    hahaha
    geniet van de smooth boys morgen! en laat je mooiste kant zien! dan vallen ze waarschijnlijk flauw;)
    C'est tout pour aujourd'hui!
    Dikke kus, veel liefs voor jou en natuurlijk ook voor je moeder;)
    au revoir mon amie

  • 12 Juni 2008 - 12:23

    Valerie, De BlondeXD:

    Haha, ik heb echt te lang geen frans meer gehad, want ik snap niks meer van die franse woordjes! Maar het klinkt allemaal leuk! Heel veel plezier en succes! Loveyouuuu!
    Xx Valeriee

  • 12 Juni 2008 - 15:36

    Rosanne :

    eem (L)
    ohh ik wou dat ik op dit moment bij je was echt geweldig !!! jij zit lekker in de stad l'amoure en ik in het regenachtige kikker landje te blokke op die o zo leuke toetsweek :(
    eem nog heel veel plezier en succes en een dikke kus (K)
    xx tot snel (L)

  • 12 Juni 2008 - 15:39

    Roos :

    en eem p.s je schrijft echt geweldig !! supper leuk! xxxxxxx

  • 12 Juni 2008 - 16:32

    Martin:

    Net je moeder (dat is mijn zusje;-)) aan de telefoon gehad...ik begreep eerst niet wat smoothy boys waren maar nu begrijp ik het! Dat zijn dus van die jongens zoals ik er vroeger ook heb uitgezien...tsja, waarom heb ik dan alleen vage dia's en is er nooit iemand geweest die mij heeft willen ontdekken.
    Nou ja: heel veel plezier op de skatebaan en geniet er maar lekker van...

  • 12 Juni 2008 - 21:30

    Mama:

    Lekker ding ding!!
    Even snel naar beneden op de computer van het hotel, jij zit nu lekker in bad.
    2,5 dagen samen op avontuur..Wat hebben we genoten en wat hebben we veel leuke en hilarische momenten meegemaakt.
    De shoots op de fantastische locaties....
    Ritje naar boven naar (bijna) puntje Eiffeltoren zal ik ook niet snel vergeten haha...
    Morgen weer terug naar Hollanda.
    HVJ,dikke kus, Mama

  • 13 Juni 2008 - 09:36

    Shirley:

    geland......
    Nog 3 daagjes Am dan kun je genieten van een paar wel verdiende vrije dagen en dan op naar de volgende planning
    kus

  • 15 Juni 2008 - 12:25

    Eline En Cath:

    HOLYL! EEM, te vet o my god o my god! This is the new kate moss
    RESPECT! peace out for eem hahahaha
    BYE succes met leren xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 18059

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: