Flower powerrrr & peace - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu Flower powerrrr & peace - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu

Flower powerrrr & peace

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

13 Juni 2008 | Frankrijk, Parijs

Op dit moment zitten we in het vliegtuig en vlogen we net 5 minuutjes geleden nog boven de Eiffeltoren, zo raar dat we daar eer gister nog (vrolijk) op stonden. ( Ik update hem als ik straks thuis ben, incl. een paar fotootjes). Als we het überhaupt overleven, want het is vrijdag de 13e. Gelukkig ben ik niet zo bijgelovig.

Gister was echt ‘so fucking amazing’. It was unbelievable. Ik heb de manier waarop zij spreken al aardig onder de knie zo te horen. Alleen Spaans en Frans gaat mijn (franse) barretje te boven.

Om half 1 werden we opgehaald vanuit het hotel om naar de locatie te gaan. Eerst ben ik dus nog even met mama de winkels gaan verkennen om even te kijken of ze echt zo leuk zijn zoals iedereen zegt. Ja hoor, ’t is wel aardig. Nee, Parijs is echt een heerlijke stad.

Eenmaal in de auto, op weg naar de locatie kreeg ik te horen dat het in een 70’s huis was. Waar ik gelijk aan dacht was: stof, joints, viezigheid en troep. Nou, in tegenstelling. Het was zo mooi en sfeervol ingericht dat ik er bijna zou willen wonen. Er was veel kleur, de details waren er en de flower power vloog je om de oren. Peace, man, relax dude. Op een gegeven moment lag de hele crew + mama te slapen in de huiskamer op wel 100 kussens met keiharde 70’s music.

Aan het eind van de dag zou ik nog 2 uur moeten rijden om naar een andere locatie te gaan, buiten in een skatepark in l’Havre. Dit ging uiteindelijk niet door omdat het echt ver-schrik-ke-lijk weer was maar ook omdat de driver te moe was. Hij had namelijk in 2 nachten 4 uurtjes geslapen.

Het leukste bewaren we voor het laatst. Dus nu even voor de liefhebbers over de wel beloofde ‘smooth boys’. Want die arriveerden om 18u. Nou ze waren inderdaad juicy, geen 1 meter dwerg en leken ook niet op Martin (mijn oompie) in zijn jongere jaren, nee hoor Martin… je kan er hartstikke goed mee door. De een kwam uit Argentinië en de ander uit New York. De fotograaf had een leuk idee, ik op skates, staand, en dan hij zittend met zijn hoofd, ehmm.. tussen benen. Het scheelde niets of ik had even een lekkere, grote, stinkende, dikke scheet gelaten waar hij bijna kaal van zou worden.
Volgens mij dacht hij het zelfde en zei tegen mij: ‘Please, don’t do that… because.. ehm... I can read your mind.' Hahaha!

Uiteindelijk was ik om 23u weer thuis van een lange, indrukwekkende en super leuke dag! Het was dus zoals ik net zei een top dag, die ik van mijn lang zal ze leven niet meer zal vergeten.

What’s next?
Xxx.

  • 13 Juni 2008 - 12:22

    Valerie, Die Rode!:

    Amy, wat geweldig! Ook je kleren en het huis superieurrr!! Wel jammer dat je geen scheet had gelaten;)!! Het klinkt echt geweldig en je moet het maar nog een keer gaan vertellen als je terug bent:D!!
    XXXXXX

  • 13 Juni 2008 - 14:23

    Merel:

    whahahaha wat een verhaaaal
    Dikke zoehoeeen!

  • 13 Juni 2008 - 14:55

    Ireen:

    Nou, Eem, het klinkt echt super leuk!! En dat was t ook wel denk ik!! Echt super leuk eempiee! Ik wil nog wel even alles een keertje horen uit je eigen mond! Wanneer zie ik je weer?? Vrijdag?! en misschien wel eerder! :D
    DIKKE kus!!
    Xxxxxxxxxxxxxx(L)

  • 13 Juni 2008 - 15:17

    Valerie, De Blonde!:

    Wat een super verhaal weer! En wat fijn dat je het super naar je zin hebt gehad! Die wc ziet er echt omin lauw uit! haha! Geweldig! Op naar de volgende keer buiteland zal ik maar zeggen!
    Loveeyouuuu!
    xxx Valerie

  • 13 Juni 2008 - 16:21

    Sassefraass:

    Ge-wel-dig eempie:D!
    Ik hoor graag snel alle verhalen!!
    Kuusss xx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 18062

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: