Milano - Reisverslag uit Milaan, Italië van Amy Post - WaarBenJij.nu Milano - Reisverslag uit Milaan, Italië van Amy Post - WaarBenJij.nu

Milano

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

17 Juni 2008 | Italië, Milaan

groen de kleur van de kerstbomen, de slablaadjes, de komkommers, Rood de kleur van mijn lippen, de bolognese saus, de rode wijn en wit de kleur van het randje van je nagel, de sneeuw en de baart van sinterklaas... of is dat grijs? Naja, nevermind dit zijn in ieder geval de kleuren van de Italiaanse vlag.

Morgen komt Milaan op mijn bord als of het spaghetti is, super leuk! rond 9 uur 's avonds vlieg ik samen met mama Shirley richting Italia, eerst moet ik nog even 2 proefwerken vertienen. We vertrekken zaterdag- om ik weet de tijd niet weer terug naar Amsterdam. Precies op tijd voor Ciske de Rat en het schoolfeest zijn we weer terug. Het valt allemaal als een puzzelstukje in elkaar. Behalve dan dat we 'the sleep- over party' van Val en mij even hebben moeten verschuiven. Maar meiden; ik maak het dubbel zo dik goed! Echt waar, geloof mij!

Shirley en ik kunnen onze ogen de kost geven, want het is fashion week voor de mannen.......we kunnen ons weer verheerlijken, dat beloofd wat! Sorry Daan.....

Nou, spiek toe joe leterrr! Ciao ciao

Xxxx.

  • 17 Juni 2008 - 23:55

    Skrijntje:

    La cosa deliziosa, molto successo ma anche divertente in Milano insieme a Shirley! ANDARE PER ESSO! Amarla! Baciare la Mamma

  • 18 Juni 2008 - 07:46

    Shirley:

    Ciao Bella,

    Koffers gepakt, camera bij je en ready to go?

    See you over een paar uurtjes
    kus

  • 18 Juni 2008 - 09:57

    Sassefras:

    De laatste proefwerkjes zitten er bijna op:D!
    En dan.... MILAAN:D:D!
    Heel veel plezier.
    Dikke kus xx.

  • 18 Juni 2008 - 13:10

    Merel:

    We love you!!

  • 18 Juni 2008 - 14:37

    Valerie, De Blonde:

    Echt supergaaaf!
    Heel veel succes en plezier!
    loveyouuuuu
    Xx. Valerieee

  • 18 Juni 2008 - 18:13

    Papa:

    Hoi schatje
    schoonheid stappelt zich eerst op van binnen en als daar geen plaats meer is komt het naar buiten
    Als mensen je op de buitenkant willen beoordelen weten zij niet wat zij missen

  • 18 Juni 2008 - 18:26

    De Kers:

    In januari stond ik samen met Robbie bovenaan een onmogelijke, steile, beijsde en met rotsen bezaaide 'piste' ergens op 3400 meter in Frankrijk. Het leek onmogelijk om daar af te skieen en al helemaal onmogelijk om dat te doen zonder 'gewond' te raken.....de onsterfelijke woorden van Robbie terwijl hij zich in de afgrond wierp waren: Fuck it!
    En eigenlijk is dat met alles in het leven: het komt op je pad, je kijkt ernaar, je denkt huh? maar als je het gewoon ondergaat dan weet je pas hoe het afloopt!

    Veel plezier in Milaan en als je denkt huh? denk dan maar: Fuck it...

    (O ja, Robbie kwam perfect naar beneden en ikzelf met enige aarzeling uiteindelijk ook:-))

  • 18 Juni 2008 - 21:45

    Jezus:

    Hay ALLERLIEFSTE,
    Heb je een goede vlucht gehad en goed aangekomen in het land van de mooie, sexy mannen?! Maak er wat van en geniet vooral van alle nieuwe indrukken. Ik wacht al je mooie verhalen bij thuiskomt op!

    DIKKE ZOEN!!!

  • 19 Juni 2008 - 16:54

    Lies:

    vet leuk...
    Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 18060

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: