Rennen, vliegen, duiken - Reisverslag uit Milaan, Italië van Amy Post - WaarBenJij.nu Rennen, vliegen, duiken - Reisverslag uit Milaan, Italië van Amy Post - WaarBenJij.nu

Rennen, vliegen, duiken

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

19 Juni 2008 | Italië, Milaan

Vallen, op staan en…. weer door gaan.

Vandaag was een belevenisvolle dag, is daar een naam voor? Het is hier in milaan, ik denk zo’n 32 graden en de zon schijnt vol op. Ik heb nog nooit in 1 dag, zo veel van een stad gezien. Al die castings zijn een goede sightseeing, hihi! Voor mijn gevoel ging het wel goed, het is hup hup en voordat je je voorstelt zeg je alweer gedag en dan weer op naar de volgende… Met het zweet tussen onze ehm.. billen, liepen we de Italiaanse Via’s af met een stevig tempo er in. Zo stevig dat we de wielrenners van de 'tour de France' achter ons zouden hebben kunnen laten laten.

Bij de 2e casting waren alleeeeenmaar mannen, of jongens kun je beter zeggen. Ik was geloof ik het enige meisje die daar binnen kwam, haha! Maargoed, ik heb het overleefd hoor… Ben niet in een appelflauwte gevallen dus dat is mooi!

Het is wel grappig, want overal waar je kijkt… je pikt zo de modellen (zowel mannelijke als vrouwelijke) er uit. Meestal hebben ze een eigen stijltje , een portfolio onder de arm geklemd, of in ieder geval een grote tas waar er 1 in past…(wat dus bij mij NIET het geval was, hihi) Hij hing er half uit, gevolgd door mijn sultana’s, water, portemonnee, zonnebril en hakken. Oh, en ook nog slippers die er in zaten. Want de slippers die even snel tussen neus en lippen door had gekocht waren echt in de hemel geprezen door mijn voeten. De slippertjes die ik laatst in HOLLANNND (olé, olé) had gekocht had ik blijkbaar nog niet he-le-maal goed doorgelopen waardoor de blaren nu onder de bal van mijn voet staan. Gelukkig stond daar mijn redder in nood die een paar hartstikke neppe confortabele haviana’s verkocht. Zo blijkt maar weer dat €3. Slippers lekkerder zitten dan de ‘normaal’ geprijsde slippers.

Alles is hier top, aardige mensen, heerlijk weer en een super dag gehad!

Ik verheug me op morgen.

Dikke kus,
Amy

  • 19 Juni 2008 - 17:40

    Shirley:

    en nu..... nu is het tijd voor eten.....
    kus

  • 19 Juni 2008 - 17:41

    Valerie, De Rode:

    Nice, Nice, Niceee!!
    Wat klinkt dat allemaal weer lekker! Succes en veel plezier nog!
    XXXXXXXXXXX

  • 19 Juni 2008 - 17:55

    De Kers:

    Ik heb nog nooit een model zien lopen....maar ja, ik ben ook nog nooit in Milaan geweest :-)

    Groetjes, ook van Corinne, Elisa en Sem

  • 19 Juni 2008 - 20:15

    Valerie, De Blonde:

    hahaha, super! Lekker veel castings! Wel warm zeg! Heel veel succes nog bij de komende dagen! Xx Valerie

  • 19 Juni 2008 - 20:20

    Irene:

    Dat klinkt weer is súper leuk! Heeel veel plezier daar nog! En succes!
    Ik vind t echt zoooo vet wat jij allemaal doet he!? niet normaal..:D
    Xxxx Irene

  • 19 Juni 2008 - 20:24

    Fleur:

    PERFECTO

  • 19 Juni 2008 - 20:53

    Romy :

    Hay lieve Amy,
    Jarno en ik genieten op dit moment van je mooie verhalen. Ondanks de blaren klinkt het ontzettend gaaf. Blijf lekker door schrijven, je doet het super! (Ik kan er nog wat van leren)

    Schatje ik hou van je!
    XOXO

  • 19 Juni 2008 - 22:32

    Mama:

    Hi lekker ding, wat een ervaring! Arme voetjes van je, gelukkig was er de redder in nood. Fijn dat je slippers nu hebt...haha gelukkig heb je er nog niet zoveel;-)
    Hebben jullie genoten van de Italiaanse keuken? Wij zijn echt zoooo benieuwd naar alle verhalen.
    Voor jou en Shirley een dikke zoen en hoop dat morgen weer een super dag wordt. Nemen jullie trouwens wat zon mee?
    Schatje, geniet van alles! GO FOR IT.
    Hou heeeeeeel veel van je, maar dat weet je wel.
    XXXX Mama

  • 20 Juni 2008 - 16:28

    Merel:

    WE LOVE

  • 20 Juni 2008 - 17:46

    DEP:

    mmmm ik typte net ook al wat maar waaaaaaaaaar dat gebleven is .. Maar goed , HIIII .. Ik heb gisteren al een beetje gekoffieleut met je moeder ( tja moet nu toch zonder jullie nu JIJ er weer niet bent ;) ) en dus al redelijk op de hoogte van al het leuks. Geniet nog even lekker daar , t klinkt allemaal erg leuk en tot snel

    (K) DEBB

  • 20 Juni 2008 - 17:58

    Je Muisje:

    schatje, ik ben trots op je!! Klinkt echt top. Als je terug bent gaan we allemaal leuke dingen doen dikke kus voor me varken xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 18058

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: