Window shopping dus kijken kijken, niet kopen - Reisverslag uit Milaan, Italië van Amy Post - WaarBenJij.nu Window shopping dus kijken kijken, niet kopen - Reisverslag uit Milaan, Italië van Amy Post - WaarBenJij.nu

Window shopping dus kijken kijken, niet kopen

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

20 Juni 2008 | Italië, Milaan

Dé nieuwe naam voor mensen die hun portemonnee op slot hebben gedaan, like Shirley. We hebben namelijk aan ons zelf, of beter gezegd aan ons bankrekening , beloofd om N.I.K.S. te kopen hier. Dus kijken we maar even door de etalage, wisselen we een woord als: ‘oooh, dat is leuk, en dat, en dat^20, die moeten we onthouden.' en lopen vervolgens zonder blikken of blozen door. Zo hebben we al een hele ‘things to do/ hotspot’ list.

- Een leuk kinder winkeltje
- Hele gezellige restaurantjes
- Outlet store voor de grote merken
- Een makkelijke route

En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Over naar het nieuws van vandaag. Vandaag was het rond de 34 graden, schatten wij, en de zon had er weer zin in! We hadden het niet zo heel druk met castings dus hebben we ook tijd gehad voor een lekker ijsje, waar de snelle ijseters onder ons wat van konden leren. Ook hebben we dus aardig wat ge-window shopt en hebben we ons aan ons woord gehouden, applaus...

We zijn net terug van het eten, hebben in een heel leuk restaurantje gegeten vlak bij de Duomo. Was echt heerlijk en heel gezellig. Daarvoor hebben we nog even aan de ballen van een stier geaaid. Voelde zo zacht en lekker….*

Morgen vertrekken we weer… jammer genoeg.

Nou, tot snelossioskos!
Ciao,
Amy

* Die stierenbal waar ik het over had, dat is een stier in de grond gedinges en dan zit er een rondje om zijn ballen waar je dan met je vinger over heen moet gaan, dan komt het geluk naar je toe… nou, laat maar komen! Ik ben al hartstikke gelukkig maargoed. Haha !

• 20 Juni 2008 - 20:56

Valerie, De Blonde:

Super! Lekker ijsje eten! Haha, die stierenballen had ik ook nog wel willen zien, lijkt me echt lagge xD
    Xx. Valerie

• 20 Juni 2008 - 21:19

Fleur:

hahaha lekker aan stierenballen aaien!:P echt wat voor amsky.
    geniet er nog even van! en maandag schoolfeest(H)

Dikke kus Xxx

• 21 Juni 2008 - 10:00

Merel:

Geniet er nog maar even vann en aai die ballen maar veel!
    hahaha

• 21 Juni 2008 - 17:52

Shirley:

ACUHIE het was leuk. tot snel