J. Taminiau - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Amy Post - WaarBenJij.nu J. Taminiau - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Amy Post - WaarBenJij.nu

J. Taminiau

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

03 Juli 2008 | Nederland, Abcoude

Hé buschauffeur, we gaan je busje slopen. Hé buschauffeur we gaan je busje slopen! Maar uiteindelijk waren wij degene die lichtelijk waren gesloopt, haha!

Op de nacht van afgelopen maandag naar dinsdag was het zo ver. 10 'SPS-ers', hair&make-up team, nog meer mensjes en een collectie enorm mooie jurken, die menig vrouw in haar kast wil hebben hangen, werden vervoerd door onze Harry in een luxe touring bus. Een hele tour was het zeker. We vertrokken 's nachts om 1 uur en kwamen rond half 10 ’s morgens aan. Toen we, om heel eerlijk te zijn, een beetje vermoeid aan kwamen zijn ging de hair&make-up gelijk aan de slag. Binnen 2 uur, 10 meiden opgepoetst krijgen is best kort, maar gewapend met een krachtige föhn, hete krultangen, kogelzwarte oogpotloden en allerlei andere super- duper gadgets gingen ze aan de slag met ons.

Om 12u begon het tableau vivant, dat kun je vergelijken met een levend schilderij. 1 voor 1 kwamen we naar buiten en plaatsten we ons om de oude schilderstrappen. Na een uurtje te staan in zo'n 34 graden op hoge hakken kreeg iedereen het toch wel een beetje warm, waardoor we 1 voor 1 even mochten bij tanken. Gelukkig waren er hele lieve mensen achter die je goed verzorgde! Om 15u tikten de laatste minuutjes. Toen we het levend schilderij gingen verlaten wat het tijd voor een laatste groepsfoto (zie hieronder)

Rond 16u zijn we met de 10 meiden; emily, merel, fleur, michelle, aline, lynn, Valerie, Quirine, Odile en ik, Parijs in gegaan. Als een slinger jonge eendjes volgden we moeder eend Shirley (sorry dat ik jullie vergelijk met eendjes, maar zo leek het nou eenmaal). Nadat een aantal meiden even langs waren gegaan bij hun bureau zijn we de Zara in gedoken, maar zonder aanwinsten.

Om 20.30u konden we met een voldaan gevoel vertrekken naar Amsterdam! TOT DAT, een zooitje vrachtwagens, natuurlijk gevuld met vrachtwagenchauffeurs heel leuk de A1 blokkeerden. Ja, er was een heuse 'strike' aan de gang. Hier door hebben we zo’n 2 uur in Parijs rondjes lopen rijden. Gelukkig kwamen we er tussen uit en arriveerden we rond 5u in Breukelen. Daar werden Fleur, Merel en ik opgehaald door mama. Verrassend genoeg was papa wakker toen wij thuis kwamen. Papa ging werken, en wij gingen naar bed. Wat voelde dat bed goed.

Het was een super leuk, gezellig maar natuurlijk ook een leerzaam tripje!

Xxxxxxxxxxxxxxxxxx.

voor foto's: www.picasaweb.google.nl/amymaxinepost

• 03 Juli 2008 - 10:50

Shirley:

Nou 34 graden was het buiten.... onder het glazen dak van jullie nog wel wat heftiger.

Maar... petje af voor jullie allemaal, echt top gedaan.

Dikke kus mamma Eend

• 03 Juli 2008 - 13:31

Irene Koude Tene:

Wauw! Eem! Klinkt echt super leuk! Wel vermoeiend! En gezellig met al die meiden! Was dat nou voor Jan Taminiau?? Dat is behoorlijk super duper vet! :D
    We gaan morgen gezellig naar de film met z'n alle! Heel gezellig! Tot morgen, schat!
    Super leuk verteld weer trouwens! :)
    Xxxxxxxdikke kus!
    Irene!

• 03 Juli 2008 - 14:18

Fleursky:

jaja weer een top verhaal.
    ben trots op je:D dat je dit toch allemaal hebt overleefd:P

Xxxxxxx Fleur (van school:P)

• 03 Juli 2008 - 16:28

Jarno:

Staan jullie op die foto in de Metro?

Ik zag vandaag namelijk een stukje over Jan Taminiau.

• 03 Juli 2008 - 20:47

Ashton Kutcher:

Wow, its like a dream!
    I love your face! you are sooo hot!
    do you want to date with me?
    I should love it!

A lot of loves

Merel
    HAHA grapje toch je zei, huh heeft een of ander bekend iemand gereageerd?
    ik dacht laat ik eens doen alsof:D
    loveyougirl

• 04 Juli 2008 - 06:37

Valerie, De Blonde:

Het was super! Loveyou! Xx.