Tomorrow, Tomorrow - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Amy Post - WaarBenJij.nu Tomorrow, Tomorrow - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Amy Post - WaarBenJij.nu

Tomorrow, Tomorrow

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

16 September 2008 | Nederland, Abcoude

I love you, Tomorrow.

Nieuwe reis, nieuwe kansen. Woensdag aanstaande gaan mama, Shirley en ik om 19.20 de lucht in. Op naar…… Milaan, fashion week! Deze keer ben ik wel prepared met een paar lekkere slippers om de castings af te lopen. En dan is het afwachten of er iets uit komt. Hopelijk duimen jullie mee (tot ze er afvallen graag).

Vandaag kreeg ik ook de beelden van de Bershka te zien! Deze horen bij mijn verhalen van 11,12 en 13 juni. Tot mijn grote verbazing stond het al allemaal op de site inc. een grappig filmpje. Voor het filmpje: http://www.bershka.com/es/camp en voor de beelden: http://www.bershka.com/es/coleccion . Ik zal ze ook wel even hier op mijn wbj zetten.

Nou, mijn verhaaltje zit er weer op!

Tot snel!
Kus, Amy

  • 16 September 2008 - 20:17

    Merel:

    wooo eem echt TE vet gewoon die foto's van bershka!
    veel plezier met milano veroveren en mn vingers&tenen zijn al meer dan dood:P
    dikke kus

  • 17 September 2008 - 10:13

    Sophie:

    EEM, serieus FIERCE FOTO'S BABE!!:-D
    xxSophieeeeee!

  • 17 September 2008 - 16:15

    Papa:

    hoi schatje
    Zorg dat dat de zon schijnt en de bloemen groeien

  • 18 September 2008 - 14:59

    Valerie:

    Heeey lieverd!
    Ik wist helemaal niet dat je ging!
    Heeeeeeeel veeel plezier & Succes!
    De foto's van Bershka zijn echt omin lauw! Echt super! :D
    xxxxxx

  • 21 September 2008 - 10:17

    Rosanne:

    eem!
    hoe is het daar?
    de Foto's zijn echt supper,supper,supper moooooi!!!
    veel succes nog!
    Kusxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Abcoude

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 18064

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: