Afgelopen dagen - Reisverslag uit Milaan, Italië van Amy Post - WaarBenJij.nu Afgelopen dagen - Reisverslag uit Milaan, Italië van Amy Post - WaarBenJij.nu

Afgelopen dagen

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

22 September 2008 | Italië, Milaan

Zo zit je met je komt op piazza del Duomo in Milaan en zo zit je doodgewoon met je kont en een kopje thee op de bank in Abcoude.

Jullie zullen je vast hebben afgevraagd waarom ik geen berichtjes heb ge- update, dat was niet omdat ik er geen zin in had maar simpelweg omdat er niet even snel internet was. Dus bij deze een verslagje van de afgelopen dagen.

Woensdag, de avond dat we aankwamen hing er heel netjes een fax op de deur met de castings die we de volgende dag af moesten gaan, 10 welteverstaan, daarom hadden Shirley en ik op de kaart via na via een weg te voet, met de bus, metro en eventueel een tram uitgestippeld. Toen we daar mee klaar waren hebben we om 12 uur voor mama de kamer een beetje opgevrolijkt met ballonnen omdat ze jarig was en heeft ze een hele mooie sjaal gekregen (die ik ook erggggg leuk vind) (hieperdepiep Hoera!!)

Donderdag begon de dag alweer vroeg. Iets over 8 stapten wij de deur van ons appartementje uit om op tijd op het bureau te zijn waar wij om 9 uur werden verwacht. Na een iets wat gestreste route met de driver, want ze zitten daar allemaal stuk voor stuk op hete kolen achter het stuur, kwamen we op tijd aan. Op het bureau was iedereen weer hartstikke lief en ging het van je kus, kus, ciao Amy, Welcome in Milan, I hope you enjoy, heel snoezie allemaal. Daarna snel doorgeraced naar het eerst adres. Mama hadden we door ons pittige tempo al na de eerste tram afgeschut dus die heeft haar verjaardag met al haar vriendjes doorgebracht, maargoed volgens mij vond ze het geen probleem want die heeft zich heerlijk vermaakt hoor! Toen rond een uur of kwart over 8 de castings er op zaten zijn we mama gaan opzoeken om daarna lekker ergens een hapje te gaan eten.

Vrijdag was een eitje. 3 castings. Dat betekende dus ook…. Tijd om de winkels te verkennen.

Zaterdag kreeg ik de respons van de klanten te horen. Het was erg goed om te horen dat Iedereen positief heeft gereageerd op mijn bezoekjes maar… ik zie er nog te jong uit. Dus dat betekend voortaan minder maskertjes, hihi.

Het is allemaal echt niet voor niets geweest want wie weet komen er nog mooie dingen uit voort. En ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en er van genoten. Morgen weer gewoon de scholier uit hangen en wie weet wat er verder komt…. We’ll see.

Ciao,
Amy

voor foto's: www.picasaweb.google.nl/amymaxinepost

  • 22 September 2008 - 15:42

    Valerie:

    Wat een leuke verhalen! Wie weet komen er hele mooie dingen uit voort! En gefeliciteerd met je moeder! :D
    De foto's zijn echt leuk! Dat jurkje dat je aan hebt is echt cuteeee! En bedankt dat je die ene foto hebt gestuurd van daryl! :D
    Zie je snel wel weer!
    xxxxxxx Valerie

  • 23 September 2008 - 18:45

    Merel:

    Eindelijk een verhaaltje van jou waar ik al de heletijd met smart op het zitten wachten..
    Natuurlijk komt het allemaal goed met jou Amy! HARTSTIKKE GEFELICITEERD MET JE MOEDER!
    Ik vind wel dat je erg veel op je kont zit hoor als ik het zo eens lees hihi..
    Zal je foto's eens kijken op picasa.
    Btw: heb je Meramy ook meegenomen:') WHAHA haar eerste vakantie!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 18062

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: