ELLEgirl & Amy goes Marrakech - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Amy Post - WaarBenJij.nu ELLEgirl & Amy goes Marrakech - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Amy Post - WaarBenJij.nu

ELLEgirl & Amy goes Marrakech

Door: Amy Post

Blijf op de hoogte en volg Amy

21 Oktober 2008 | Nederland, Abcoude

Ahlan Habibis,

Volgende week dinsdag(28-10) om 15.35u zullen heel wat koffers met kleren, make-up en camera apparatuur zich richting de Parel van het Zuiden verplaatsen. Samen met de crew van de ELLEgirl ga ik in Marrakech, Ait Ben Haddou en ouzarzate 3 mooie series schieten.

We verblijven gedurende een week in Hotel Chambres d’Amis ( www.chambresdamis.com ). Dit is een Marokkaanse Riad (is a traditional Moroccan house or palace with an interior garden) die gerund wordt door Nederlanders. In plaats van mama Shirley of mama mama heb ik een hele crew lieve beschermengelen bij mij. Ik betwijfel of ik nog alleen naar het toilet mag gaan, want volgens mij zullen ze goed op mij letten,wat papa en mama eeerrrgg op prijs stellen.

Ik ben heel benieuwd naar de Souks, slangenbezweerders, verhalenvertellers, kamelen, couscous en de muntthee. Ik ga jullie natuurlijk goed op de hoogte houden van de dingen die ik ga beleven. Ook heb ik zoals jullie al weten een picasasite ( www.picasaweb.google.nl/amymaxinepost ) waar ik mijn foto’s op upload. Op mijn waarbenjij site kan ik max. 10 foto’s uploaden (en je kent mij, met 10 neem ik natuurlijk geen genoegen). Hopelijk is het internet daar sterk zodat ik beide sites ook daadwerkelijk kan bijhouden.

CORRECTIE: Ik heb van mijn aller aller liefste oom en tante (haha, klinkt lekker oudbollig. ik noem jullie gewoon Martin en Corinne hoor) 90 foto's erbij gekregen. Nu kan ik i.p.v. 10 beelden er 100 op mijn wbj uploaden. HiepHoi!

Tot het volgende bericht.
Over-en-sluiten.

  • 21 Oktober 2008 - 07:52

    Valerie:

    Superrr! :D
    Heel veel plezier meid!
    Het gaan topseries worden!
    Marrakech! Geweldig lijkt me! Ik kan niet wachten om te verhalen te gaan lezen! Veel plezier&succes!
    xxxxxxxxx Vaaaalerieee

  • 21 Oktober 2008 - 10:22

    Muisje:

    Love you varken.. Veel plezier xxx you can do it !!:D

  • 21 Oktober 2008 - 20:40

    Mama:

    Maar.....Mama-Mama heeft overal haar spionnen! Nog 7 nachtjes schatje!
    XX

  • 22 Oktober 2008 - 08:32

    Merel:

    I like the way you do it.
    Goed gedaan girl,!
    ik ga je helemaal volgen en reken maar dat ook ik daar spionnen heb zitten die goed op je passen...
    Mijn Amytje mag niks gedaan worden:D!
    Dikke zoehoeen veel plijzier

  • 22 Oktober 2008 - 13:28

    De Kers:

    Lieve Amy,

    10 foto's .....:-( ...
    vanaf nu kun je er 10x 10 op plaatsen (dus dan kun je twee dagen vooruit!).

  • 23 Oktober 2008 - 21:32

    Amy:

    Dank jullie wel!

  • 25 Oktober 2008 - 12:59

    Shirley:

    amysieee ik had helemaal geen updates gezien maar ikhad me nog niet opnieuw aangemeld bij je.

    Nou mama Xaviera heeft zelfs een extra slot voor jullie hotel deur die gaat loeien als Shirley haar tom tom als ze te hard rijdt ;)

    Ik ben heel heel heel benieuwd naar je dagen daar enne als mama San en mama Shirley te jarloers worden boeken wij een extra vluchtje hahaha

    Kus

  • 25 Oktober 2008 - 23:29

    San:

    Shir, hou ik je aan! Haha

  • 26 Oktober 2008 - 14:48

    Irene Koude Tene:

    Eeeeeem!! Wat vet!!!
    Gelukkig zie ik je morgen nog wel even:D
    Ik moet je morgen ook nog even iets vertellen!
    Echt heeeel veeel plezier! Echt fantastisch dit!
    XxxXxxXxx(L)

  • 26 Oktober 2008 - 15:27

    Saskia:

    Wat geweldig Eem!:D
    You can do it girl!!
    Gelukkig zie ik je morgen nog gezellig even;).
    Dikke kus. X.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Abcoude

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 18064

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: