Vandaag is Rood, de kleur van mijn…. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu Vandaag is Rood, de kleur van mijn…. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu

Vandaag is Rood, de kleur van mijn….

Door: Amy Post

Blijf op de hoogte en volg Amy

21 Juli 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Higuys,

Gister zat ik nog in de bloedhitte in Griekenland en nu zit ik alweer op een andere job. I’m a job hopper. Gister was leuk alleen wel heeeeeeel erg warm! Ik werd om 8 uur ’s morgens vanuit mijn hotel opgehaald door het team. Ze hadden een heuse camper dus ik was benieuwd waar we heen zouden gaan. We hebben een uur gereden richting de bergen waar we de eerste vijf beelden hebben geschoten. Wat erg toevallig was, was dat ik mijn rode jurkje aan had en de shoot ging over ‘Rood’ (denk: rode couture in the bush). Eenmaal in de bush aangekomen werd mijn hair and make-up gefixt. Door de takken in het bos, oog in oog met een skelet van een hert, schoten we de beelden. De grote spinnen (ter grootte van mijn pink jongens!!) liepen om mij heen en ik ben ongeveer 5x gestoken door iets. Buiten was het ongeveer 45 graden en we schoten winterkleding hahahaaha!Gelukkig stond er een redelijk windje en gingen we in de middag naar de studio om daar de overige 5 beelden te schieten. Rond 9 uur ’s avonds was ik weer terug in mijn hotel. Ik denk dat het wel een coole serie is geworden:)

Vannacht werd ik om kwart voor 6 opgehaald door de driver die mij weer naar het vliegveld bracht. 2 uurtjes tijdverschil met Londen, dus om 3 uur Londonse tijd was ik alweer wakie wakie. Toen ik landde ben ik gelijk door gegaan met koffer en al naar mijn Job hier in Londen. Ik zit op dit moment in de studio. Er zijn 6 modellen en ik kan eerlijk zijn dat het niet echt op schiet… Maar op zich wel chill, want ik heb mijn laptop mee, ze hebben hier internet + ik heb veel vrije tijd. Ik denk dat ik vannacht zeeeer zeer lekker zal slapen!

Hieronder alvast een preview van wat we hebben geschoten gister… (don’t tell anybody :))

Xxxxxxxx

  • 21 Juli 2010 - 15:15

    Shirley:

    Heee Ames,
    Nou die beten, prikkels, takken, lijken is het het allemaal waard geweest want die beelden zijn weer amazing.
    Dikke kus

  • 21 Juli 2010 - 15:18

    Mama:

    Jaaaaaa, echt prachtig schatje!! Ik vind je een Bikkel met een dikke hoofdletter B.
    Zie dat het morgen in Londen gaat regenen.....even afkoeling is soms wel eens lekker op zijn tijd!
    Duik vanavond maar lekker vroeg je mandje in.....xxx M

  • 21 Juli 2010 - 16:07

    Jezus:

    Hay schatje!
    pfff wat een gedoe maar wat een mooie beelden! k maak een hele diepe buiging voor je uit groot respect! LOVE U en zie je over 6 nachtjes slapen! :D:D

    XOXO

  • 21 Juli 2010 - 19:12

    Merel:

    prachtigggggggggggggggg!
    nog even lekker doordoen en straks zit je op je luie reet in Cannes en stromen de mooie beelden binnen!

    xxxx

  • 22 Juli 2010 - 12:25

    Aireen:

    Wauw heel leuk! echt mooi die foto's zeg ahh wauw jeetje heulijk eem! fantastisch
    veel plezier en succes n tot snel! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 23 Juli 2010 - 16:22

    Buuf:

    Dude how amazing!!
    Wauw serieus ik maak even een buiging voor je, want het klinkt allemaal tering hard werken, maar ook nog eens ongelofelijk fantastisch!! Toppertje ben je! xxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 26 Juli 2010 - 12:18

    Willemijn:

    Jaaaaa eindelijk heb ik jou wachtwoord te pakken haha. Ik was zo benieuwd naar je verhaaltjes weer. Dit is hoe het modellenwerk zou moeten zijn! Geweldig en je beelden zien er ook super uit. Al die avonturen, echt super. Heel leuk dat je ook veel bezoek hebt gehad. Ik denk dat ik jou moeder maar een keer ga inhuren tijdens het shoppen hahah. ;) Geniet nog even van je laatste weekje. En doe alle meiden daar in London maar de dikke kussen van mij. Liefs van Willemijn X

  • 27 Juli 2010 - 19:58

    Sandra:

    hahaha, is altijd goed hoor Willemijn......!!
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 17991

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: