London/Stockholm/Athens - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Amy Post - WaarBenJij.nu London/Stockholm/Athens - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Amy Post - WaarBenJij.nu

London/Stockholm/Athens

Door: Amy Post

Blijf op de hoogte en volg Amy

19 Juli 2010 | Griekenland, Athene

Maandag 19 juli 2010

Lieve allemaal,

Het is al een tijdje geleden dat ik jullie op de hoogte heb gebracht. Zoals vele van jullie waarschijnlijk al wisten, ben ik twee weken geleden vertrokken voor een uitdagende reis van een maand. De bestemming is Londen. Zo gezegd en zo dus ook gedaan, maandag 5 juli checkten Odile en ik in. Al bepakt, bezakt en ietwat chaotisch stapten Oldy nd.Ames het vliegtuig in, op weg naar Maaike die er al een nachtje zat. ’s Avonds aangekomen in het appartement van Hatty, (19 jaar/model), in onze multiculturele ‘hood’ hebben we lekker gekletst. Hatty was niet thuis, ze had een feestje. Het is een aardig appartement met 2x 2 persoonsbedden en een slaapbank.De slaapbank zag ik wel zitten, hoewel ik daar wel anders tegenoverstond nadat ik er op had ‘geslapen’ (ik heet niet voor niks Amy). Dinsdag gingen we met zijn drieën op weg naar Select. Ben kwam gelijk naar mij toe met de boodschap: ‘’ Oh Amy, I’ll print your flight details for tonight’. Tuurlijk, doen we even! En dus zat ik een aantal uur later in het vliegtuig naar….. (tromgeroffel) Stockholm. Het verliep niet helemaal ‘smooth’ want ik had mijn vlucht gemist gezien ik met een ander model ging.Op mijn callsheet stond: ‘’ Meet Callum at the Check- in desk’. Maar na anderhalf uur nog steeds geen Callum… Hij zat al bij de Gate. Mannen komen van mars.

Na goede vlucht aangekomen in Stockholm. Daar werden we opgehaald met de taxi en naar het hotel gebracht. In de tijd dat ik in de taxi zat speelde Nederland tegen Uruguay. Ik baalde stiekem wel een beetje hoor, dat ik die wedstrijd niet heb kunnen zien… Maar het was ook wel erg bijzonder om in het Zweeds te horen dat Nederland scoorde. Het eerste doelpunt was al gedrukt, maar de twee die daarop volgde verstond ik wel degelijk, Zweeds of niet… ik was een en al oor. Kon wel Gillen toen ik uit het gezang van de Zweedse taal kon opmaken: GOAL!!

De volgende dag ontbeten met die gozer. Kan jullie vertellen dat hij niet erg spraakzaam was… De woorden die hij zei waren: ‘’ whoaa, I’m tired of Whoaa, I’m starving. Oppervlakkig gezien was het een aardige knul.

De shoot was erg leuk. We begonnen om 9 uur en rond een uurtje of half 8 moesten Callum en ik onze biezen pakken richting het vliegveld, ik had geen zin om weer mijn vlucht te missen. We hadden nog niet gegeten ’s avonds en uitgerekend dat vliegveld was echt helemaal leeg. Er was nie-man! Maar ook echt niemand op de duane en de paspoortcontrole na. Als er al mensen waren, dan gingen ze ook naar Londen. Callum en ik hebben een uur lang rondgelopen op zoek naar voedsel…uiteindelijk nog 1 tentje gevonden waar we een mini panini hebben gegeten.

Woensdag mocht ik even een beetje uitslapen van Susannah gezien ik de nacht daar voor om een uurtje of 2 in mijn bed lag. Toch nog even die dag 3 castings geknalt. Maaike zat met haar kont in Milano voor een job dus Oldy en Ames hadden lekker samen gekookt.

Even een korte samenvatting van de donderdag en de vrijdag: rennen vliegen duiken vallen opstaan en weer doorgaan bij 35 graden.

Zaterdag hadden Odile en ik het plan om even naar een markt te gaan, maar het weer was er echt niet naar. Het was zo verschrikkelijk heet, dat was gewoon niet meer normaal. Dus hebben we onze biezen gepakt richting de Theems (denk London Bridge en Tower Bridge). Daar hebben we heerlijk decadent onze kont in een stoel geïnstalleerd en hebben we fijn geluncht. ’s Middags hebben we Maaik gemeet en zijn we richting onze villa gegaan. Daar lekker gegeten en de halve nacht gedanst met zijn drieën. Het was erg gezellig! De volgende dag vertrok onze Maaike naar New York om daar Teenvogue te schieten, super cool! Odile en ik zijn met zijn tweeën naar Notting Hill gegaan om daar heeerlijk mijn lieve vriendinnen te zien!! Hoe leuk he? Ze zijn gewoon naar Londen gekomen! We hebben heerlijk sushi gegeten en Portobello road afgestruind. ’s Avonds gingen we richting Picadilly Circus om daar naar onze top voetballers te kijken in de finale Nederland-Spanje. Het in oranje gestoken ooilijke 6-tal paste alleen nergens meer bij in een pub. Overal waar je keek was het of Oranje of Rood. Elke Nederlander is op dat moment je vriend. We zijn uiteindelijk in een leuk restaurantje beland waar we rustig onder het eten voetbal hebben kunnen kijken. Helaas hadden ze niet gewonnen, maar ze hebben een heuse prestatie geleverd!

Maandag heb ik natuurlijk gewoon mijn dagelijkse castings afgewerkt en heb ik the girls rond een uurtje of 18u gemeet in de stad. Ik heb ze meegenomen naar onze villa waar Odile na een tijdje ook heen kwam. We hebben een hele gezellige avond gehad!

Dinsdag tussen de castings door geluncht met Val, Maud, Eline en Jal in Covent Garden! Suppper gezellig!

Tsja, over woensdag, donderdag en vrijdag valt opzich niet heel erg veel te vertellen gezien ik weer allemaal castings had, maar wat erg leuk is was dat Mama en Patricia kwamen. Wat kunnen die shoppen zeg, daar kan menig personal shopper van leren hoor! Wie ook in town waren: Shirley, Kaya, mama van Shirley, mama van Odile, mama van Maaike en broer van Maaike! Woensdag hebben we gezellig met zijn alle geluncht! Ook ben ik met mams en Patries lekker weer naar Notting Hill geweest en zijn we lekker uit eten geweest.
Van hot naar her, van Oost naar West en weer van Noord naar Zuid sjees ik via de London Tube en de bus heel Londen door! Behalve het metro/bus systeem ken ik nu ook de stad zelf behoorlijk op mijn duimpje!

Zaterdag kwamen Romy en Jarno en ik had mazzel dat ik van het weekend vrij was! Echt een super gezellige week zo met al dat bezoek! Met Room en Jar heb ik lekker geshopt, rondgestruind, geluncht, gedineerd en gekletst!

Nu is het maandag en heb ik er alweer een vreemde dag op zitten. Op dit moment zit ik in mijn hotel kamer in Athene. Ik kwam hier rond een uurtje of half 7 aan in het hotel. Super fijn! Ik ben mijn kamer in gegaan, heb mijn koffertje opengemaakt, biknini aangetrokken en ben naar de top Floor gegaan om daar naar het zwembad te gaan! Helaas was hij maar tot half 8 open, maar ik heb wel erg lekker even gezwommen en gechillt! Ik kreeg even een vakantie gevoel over mij heen zo met de zon, de warme buitenlucht en de cocktails die de mensen om mij heen dronken. Uitzicht over heel Athene. Morgen moet ik om 8 uur bij de receptie staan want het hele team komt mij ophalen gezien wij op locatie gaan schieten! Ben benieuwd hoor, want buiten is het rond de 40 graden! Hoop niet dat ze het mij aan doen om daar een beetje leuk in bondjassen te gaan rond paraderen, maar dat weet ik eigenlijk wel zeker van niet. Heb er zin in, ben heel benieuwd!

De rede waarom ik zo weinig update is omdat wij geen internet hebben in het appartement in Londen. We hebben wel een internet café ontdekt bij ons om de hoek, dus ik denk dat ik daar komende week nog wat meer gebruik van zal gaan maken gezien het maar 50 cent per uur is.

Aanstaande woensdag ben ik om 10 uur ’s ochtends alweer terug tha City. Ben benieuwd wat ze voor mij op de planning hebben. Woensdag nog maar een weekje in Londen, de tijd gaat snel!

Tot snel lieve snoesjes!
Hou van jullie,
Xx Ames the Greek

Ps. Een update over morgen volgt a.s.a.p. :)

  • 19 Juli 2010 - 20:37

    Merel:

    wat maak je toch een hoop mee ames, gooodluck<3

  • 19 Juli 2010 - 20:55

    Marlein:

    Sounds f to the u to the c, k, i, n, g great!Veel plezier en succes snollebol!
    Tot snel!
    Dikke kus Xxx

  • 19 Juli 2010 - 22:56

    Dion:

    Hoi snoes,

    Vanuit Amsterdam nog veel fijne dagen! xxx

  • 20 Juli 2010 - 06:30

    Mama:

    hi schatje! heerlijk verhaal weer! HVJ XX Mama

  • 20 Juli 2010 - 07:04

    Shirley:

    he Ames,
    Ik kreeg je smsje binnen van je mama dat je in de berger werkt met een heerlijk briesje. Fijn!
    Ben benieuwd naar vandaag, ik spreek je in de loop van de week weer samen met de andere damens.
    Dikke kus en goede reis terug x

  • 20 Juli 2010 - 20:23

    Big Bear:

    Grrrrrrrrr
    Grrrrrrrrrrr
    I Love Jou


  • 21 Juli 2010 - 14:09

    Mama:

    Zeur ik heel erg als ik om een up-date'je vraag??
    XXXXXX x miljoen. Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 17982

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: