Happy Mother’s Day Weekend - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu Happy Mother’s Day Weekend - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu

Happy Mother’s Day Weekend

Door: Amy Post

Blijf op de hoogte en volg Amy

12 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve Allemaal,

Het verhaal heeft een wending gekregen. Zaterdag ochtend kwamen mama en Romy rond half 11 aan in het hotel, waardoor ik een goede smoes had om een beetje bij te tanken en mezelf te rechargen. Het is natuurlijk altijd leuk en fijn om elkaar weer te zien. Alleen hadden ze vervelend nieuws meegenomen naar Londen. Namelijk dat Opa was overleden. Het kwam voor mij vrij onverwacht aan. ‘’Gelukkig’’ is opa overleden tijdens zijn slaap en is het in alle vrede gebeurt zonder een lang ziektebed. Dit gaf mij toch een stukje rust. Na dit vervelende nieuws hebben we toch, vooral ik, even een grote knop om moeten zetten. Romy, mama en ik hebben even lekker koffie gedronken en nog wat winkeltjes van binnen bekeken. Ik moest ze al weer vrij snel verlaten en dus ging Ames weer de grond onder. Aangekomen op de shoot met Jessie Craig werd mijn make-up & hair gedaan en konden we aan de slag. Het was een shoot met de 10 favorieten (van Jessie) van de Select Verve afdeling. Het was super leuk want er werd ook gefilmd door Joost van de Brug, die Nederlands bleek te zijn. Na wat gefilm en geshoot kon ik weer mijn biezen pakken en Rooms en Mams opzoeken bij Oxford Circus. Ja hoor, daar kwamen jut en jul aankakken. Slof, slof want ze hadden de vroege vlucht te pakken die morgen. Even wat winkeltjes ingedoken, nog maar een koffietje gedronken en toen terug naar ons home station ‘Kentish Town’. Daar hadden we afgesproken met Maaike en Annette (mama maaike) die samen op pad waren geweest en Odile en Marthe (Zus Odile). Heel gezellig met zijn alle gegeten en gekletst (hoe ook anders met 7 vrouwen?) Marthe crashte trouwens bij ons voor 3 nachtjes dus het waren duisteren zaken waar wij ons in bevonden.

Zondag de hele dag vrij gehad, wouw! Odile en Marthe hadden een erg leuke nacht achter de rug en dus zijn Mama, Room en ik samen met Maaike en Annette de toerist gaan uithangen. Het duurde echter maar een paar uurtjes want daarna roken wij alweer de winkels. ’s Middags hebben Romy, Maaike en ik natuurlijk de moeders getrakteerd op een lekkere lunch vanwege Moederdag! ’s Middags ook nog kort even in Notting Hill geweest (portobello rd) en ’s avond weer met zijn alle gemeet voor het diner. Hartstikke gesellugh.

Maandag heb ik weer castings gedaan en even research naar mijn ticket. Familie (natuurlijk ook vrienden) staat bij mij n-a-t-u-u-r-l-i-j-k op nummer 1, daar zal nooit iemand iets aan kunnen veranderen. Alex is zo lief geweest om mijn ticket te verplaatsen naar afgelopen avond. Maandag middag heb ik Maaike gemeet want we waren beide relatief vroeg klaar. Al lopend werd onze reuk geprikkeld met de overweldigende geuren van Abercrombie&Fitch. Het oog kreeg ook wat en niet zo weinig ook. We werden aangesproken door een zeer annemelijke jonge heer. Of we beide in de Abercrombie wilde werken. Toch fijn om nog iets achter de hand te hebben mochten onze Kate Moss genen niet tot ontwikkeling komen. Daarna zijn we via Chalk Farm naar Camden Station gelopen. SUPER! Allemaal kleine vintage winkels. In één deel leek het alsof je in de middeleeuwen in Marokko, India en Azie tegelijk was beland. De mensen daar in Camden zijn niet te filmen, fantastisch! Zo’n uitgesproken smaak, echt geweldig dat dat tegenwoordig nog bestaat. We waren pas om 21.00 thuis en hadden daarna maar snel even een salade en een soepje gegeten en lekker gechilled op de kamer!

De volgende dag eerst naar twee castings o.a. de Vogue dus dat was een interessante. Heb even dag gezegd op het bureau en toen nog 2 uurtjes gewinkeld. Daarna mijn koffer ingepakt en met mijn huge ass suitcase de trappen van de metro op en af, overstappen en de trein naar Gatwick pakken. Ingecheckt, geboard en in een leeg vliegtuig gestapt! Er zat niemand in op ongeveer max 30 mensen na. Ik had dus lekker een hele rij van drie stoelen voor mij alleen. Toen ik in het vliegtuig zat was er een gelegenheid tot afscheid nemen van opa. Helaas kon ik daar niet bij zijn, maar ik was in de wolken en misschien nog wel dichter bij dan wie dan ook. In ieder geval in gedachten.

Het was een heule leerzame, gezellige en drukke week.

Morgen wordt opa’s dag.
Ik hou van je <3


  • 12 Mei 2010 - 06:55

    Shirley:

    Ik denk dat het niet uit maakt waar je was, je opa zal altijd bij je zijn.
    Veel sterkte vandaag.
    Dikke kus

  • 12 Mei 2010 - 07:56

    De Kers:

    Lieve Amy,

    Vandaag veel sterkte....

  • 13 Mei 2010 - 09:24

    Willemijn:

    Amy you rock!
    en heel veel sterkte vandaag.

    Liefs van Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 17998

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: