Beroepsgeheim - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu Beroepsgeheim - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu

Beroepsgeheim

Door: Amy Post

Blijf op de hoogte en volg Amy

08 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hay all,

Veel meegemaakt de afgelopen twee dagen en dus weer tijd voor een smakelijk verhaal met iets wat meer details dan het afgelopen stuk. Maar waar te beginnen? Ik weet het al! Het begon donderdag met een fijne Burberry dag! Stipt om 09.00 stond ik weer hooggehakt en tevens bezakt in het Horseferry House (Burberry Global Headquarter). Even aangemeld bij de bali (Vind het wel stoer dat ik daar nu gewoon in het bestand sta, want ik hoefde alleen Amy te zeggen en mijn Pas met foto van oktober 2009 werd uitgeprint) en daarna werd ik opgehaald. Ik moest me een weg banen door een grote ruimte met allemaal Burberry tassen en portemonnees. Ik kwam in dezelfde ruimte als de casting. Dat hele Horseferry House straalt gewoon klasse uit, alles is mooi en verzorgt en zelfs de toiletten zijn bijna gepolijst. Ik moest even wachten samen met drie zeer zeer en ik herhaal zéér aannemelijke jongens, pffffffff. Uiteindelijk werd ik opgehaald en toen begon het feest. We hebben van 09.15 tot en met 13.00 non stop setjes doorgepast en daar foto’s van gemaakt. Denk hier hakken van uhm… 15 cm bij. Toen even een pauze van 20 minuutjes snel wat gegeten en toen weer door tot 18.00. En misschien mag ik niet klagen hoor want Burberry is mooi en het blijft mooi, maar na 9 uur stilstaan, aan-uit kleden en die hoge pijlers onder je pootjes moet ik zeggen dat dat niet altijd even ehmmm… fraai is. Toen we bijna klaar waren heb ik Christopher Bailey nog ontmoet. Iedereen in dat huis ziet er echt prachtig uit, fascinerend hoor… Ik heb trouwens in totaal ongeveer 50 setjes aangehad en mij 100 keer omgekleed denk ik. Beroepsgeheim zal ik het maar noemen, want het was de collectie die nog uit moet komen. Veel donkerblauw, moerasgroen, spijkerstof, leer, khaki en bruintinten. Rond een uur of half 8 was ik thuis en gingen Maaike, Odile en ik ons klaarmaken voor het Voguefeestje, tot dat Alex ons belde met de boodschap dat er niet genoeg interessante mensen aanwezig waren en dat we dus niet hoefde te komen. Super jammer, maar ik was ook wel lichtelijk gesloopt. Toen zijn we gezellig uit eten gegaan.

Vandaag zou ik een job hebben van 11.30 tot 23.00 uur voor Dazed & Confused twee series. Odile schoot voor Notion Magazine en Maaike voor de Turkish Vogue! HELAAS belde Alex mij een uur van te voren op dat mijn shoot gecanceld was. Ik baalde enormmmm gezien het een cool blad is. Toen ben ik op pad gestuurd om castings te doen met o.a. Glamour UK, Asos en The Olsen Twins video collection. De laatste was echt een enorm nieuw iets voor mij want ik werd geïnterviewd in een soort van studio en dat is lastig om dat zonder enige voorbedachte antwoorden zo straight away te beantwoorden, maar op zich ging het wel okay. Rond een uur of 5 was ik klaar en ben ik maar naar de Primark geweest. Maar na al het geloop en 2 tassen van ieder ongeveer 4 kilo ofzo trok ik die drukte in de Primark echt niet en ben ik er nog net niet uitgerend. Dan maar op naar het hotel. Op Oxford street liepen duizenden mensen en ik kwam twee meisjes tegen die ik ken: Rowin en Carensa. Su-per toevallig want ik stond stil en hoorde opeens:’’AMYYY’’ uit al die mensen. ’s Avonds gezellig met Maaike en haar mams hier wat gegeten, Odile en Marthe (Odile’s zus die hier 2 nachtjes crasht) gingen samen een hapje eten.

Nu ga ik lekker slapen en morgen ochtend verwacht ik Mama en Romy hier in het hotel. Heb morgen van half 3 tot 5 even vrijwerk shoot met Jessie Craig, ben benieuwd. Daarvoor nog even lunchen met mam en room en dan zondag heb ik de hele dag de tijd om Moederdag *haha* te vieren… Mam, je had echt niet speciaal voor Moederdag hoeven over te komen hoor ;).

Nou people, ik zeg dag met mijn handje!
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 08 Mei 2010 - 00:06

    Muis:

    Klinkt top! Slaap lekker!! Love you en ben trots op je xxx

  • 08 Mei 2010 - 07:27

    Shirley:

    Jammer he maar ze gaan er nog op terug komen hoor.
    ( Dazed ). Geniet van het weekend Amy jullie hebben alle 3 ontzettend hard gewerkt.
    Kus

  • 08 Mei 2010 - 09:26

    Merel Zoet:

    Lief klein toppertje , ik ben weer hartstikke trots op je! Enjoy your weekend! Succes!! Xxx

  • 08 Mei 2010 - 15:49

    Irene:

    Fantastisch Eem! Heel leuk, veel plezier nog ook met je mams en romy! Heel leuk dat die komen:)

    Tot snel lieve pop!

    LOVE YOU

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 17986

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: