G2B- Back* - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu G2B- Back* - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu

G2B- Back*

Door: Amy Post

Blijf op de hoogte en volg Amy

05 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hey Mates,

Een nieuwe reis, nieuwe kansen, nieuwe ervaringen en nieuwe contacten!
Gister vier mei zijn we met Odile, Maaike, Annette (maaike’s moeder), Shirley en ik naar Londen gevlogen om daar onze 11 daagse reis succesvol te maken! Shirley vertrok helaas vandaag alweer naar Kikkerland.

Om 07:13 stegen we op en vervolgens om 07:13 landde we weer (-1 uur). Toen snel door naar het bureau, hoi gezegd, polaroids gemaakt en mn schemaatje voor die dag gehaald. 5 castings, dus wel te doen… Ik was even zo goed om 7 uur pas weer op het bureau, want londen is enorm, dus veel in de tube en veel lopen! Om 19:00 hebben we weer met zijn alle gemeet inclusief Alex (a.k.a. Hugh Grant) en Susannah (mijn bookers). We zijn heerlijk uiteten gegaan en hebben lekker gekletst over alles en nog wat (mevrouw Fonseca, eat your heart out ;). Om half 1 zijn we uiteindelijk na een lange dag in ons bed beland wat zeer goed voelde! We hebben de bedden aan elkaar geschoven dus het ziet er als het ware als een heus sleep- over- party en georganiseerde bende uit! (fotoooos)

Vandaag heb ik maarliefst 6 castings gedaan en nog een shoot dus het was quit heavy, maar ik moet eerlijk zeggen: It’s good to be back (*G2B- Back).

And the good news!!!!!!
Parampammmmm
Tromgeroffel

Morgen schiet ik met Elliott Smedley de Burberry looks (lookbook), en ik ben ontzettend benieuwd! Dan wordt je toch wel beloond voor het heen en weer gesjees! Voor de avond zijn we uitgenodigd voor 'The TeenVogue Party', dat betekend dress as a model en veel netwerken!

Ik ben iets wat kortaf, maar heb eigenlijk zooo veel te vertellen dat ik simpelweg niet meer weet hoe ik dat ga verwoorden!

Wordt vervolgd!

Hugs and Kisses,
Amy

Oh en dames (je weet zelf wie):
IK VERMAAK ME OPTIMAAL!
En jullie vast ook!

  • 05 Mei 2010 - 21:06

    Sass:

    AAAAH, ben trots op je!!
    Heel veel plezier en succes morgen!!
    Love you xxx.

  • 05 Mei 2010 - 21:55

    De Kers En Je Tante:

    nice story....net een echt top top film gezien; shutter island.,,,en na afloop, wie waren ook daar? Je broer en Laurens....toeval he...nog veel plezier daar...looking forward for new stories...

  • 05 Mei 2010 - 22:03

    Mama:

    hi lekker ding! Zo leuk om een mailtje te ontvangen dat je je WBJ hebt bijwerkt en dan ook nog met foto's....! Ziet er wel heel gezellig uit in jullie kamer, haha je maakt voor Papa wel reklame met het welbekende Keurslagertasje....
    Fijn dat jullie het naar je zin hebben. Na een dag heel hard werken, lopen en zoeken is het fijn om zo'n plekkie te hebben om bij te tanken.
    Room en ik hebben er zooooo'n zin in om zaterdag Londen onveilig te maken. En zondag: Moederdag met mijn twee meisjes vieren in Oxfordstreet, dat is toch wel een cadeautje opzich.
    Schatje, voor morgen succes, wat een uitdaging weer!
    Wil je Odile, Maaike en Annet de groetjes doen?

    Heeeeele dikke kus ook van Papa, Romy en Dion natuurlijk.
    HVJ. XX Mama

  • 06 Mei 2010 - 06:44

    Shirley:

    Ame geniet ervan, je hebt er hard genoeg voor gewerkt en ze zijn overduidelijk gek van je daar.
    Enne.... misschien voor de schoonmaakster fijn als de kleding de kasten in gaan hahahaha xx

  • 06 Mei 2010 - 09:55

    Irene En Marlein:

    Pop, jezzus gristus! hoe vet allemaal.. Ik weet echt honderd procent zeker dat jij je inderdaad OPTIMAAL vermaakt zeg! HEULIJKK!
    Wij vermaken ons inderdaad ook hoor:) Niet zoveel als jij natuurlijk maargoed.. Heeel veel plezier nog en succes! En wauw ik kan me ogen niet geloven hoor.., t klinkt allemaal zo leuk eem.. Teen vogue Party?? WAUW

    XXXXXXXXXX

  • 06 Mei 2010 - 11:53

    Willemijn:

    Hee Ammm! Het klinkt weer leuk. Gezellige boel daarzo. Enjoy lovely London :) Kus

  • 06 Mei 2010 - 15:42

    Sophieee:

    Oh eeeem! wat klinkt dat toch weer heerliik als muziek in de oren! '5 a 6 castings, Burberry lookbook en nog een TeenVogue Party' erbij! Gooi je charmes in de strijd, want ze zulleen nog veel meer van jou gaan zien!

    En kijk nou toch es Rammetje, in je horoscoop uit de glamour staat toch iets fantastisch en heel erg waar,naar mijn idee(in het geval dat je m nog niet gelezen hebt)Ik citeer bij deze de horoscoop van Ram:
    'Dit wordt een bijzondere periode. (Ja dat is het zeker!)
    Je gevoelsleven krijgt voorrang en je intuitie is zó fijn afgesteld, dat het haast onmogelijk is de verkeerde beslissing te nemen. Nieuwe wegen inslaan is dus een aanrader(!), iets waardoor je dromen weer aan bod komen.(Burberry and much more, for sure!) Het geluk is op jouw hand en en bijna alles wat je onderneemt, wordt een succes.(AAAAH COOL!)
    Mocht je een tijdje aanhikken tegen lastige beslissingen, dan is dit er een goed moment voor. Zelfs wat materiele zaken betreft, kom je niets tekort(Miss bedoelen ze wel dat jee een leuk Londens appartement aangeboden krijgt! Of miss wel mooie louboutins, wie weeet:D)
    Geniet ervan: deze maand ben je het lievelingtje van de dierenriem! (Lievelingetje van alle beroemde fotografen,stylisten, visagisten en noem maar op, daar kan je nog es wat mee!)

    Nou als deze horoscoop niet klopt, dan weet ik het ook niet!(Fantastisch niet?)

    Have fun girl en zoals je ziet, je horoscoop kan niet positiefer dus maak gebruik van deze ervaring(en)!

    xxxxxxSophieee<3

    P.S. Sorry, volgende x zal ik het iets korter houden..:P

    mauw

  • 06 Mei 2010 - 16:06

    Big Bear:

    If there is a problem tell them big bear is watching you
    xxxx
    GRRRRR GRRRRRR

  • 06 Mei 2010 - 17:02

    Jezus:

    Hay Slakje van me,

    Ik vind deze foto helemaal niet zo schrikbarend! Zie hieraan dat je helemaal in je element bent!

    Hoop dat alles vandaag goed gegaan is, heb iig hard aan je gedacht!

    tot 2 nachtjes slapen!
    XOXO

  • 06 Mei 2010 - 19:11

    Maaike:

    was t feestje leuk??? ;) ;) haha neeeee
    uiteten wordt nicee
    kuzzel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 17986

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: