Ganz Geil* - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Amy Post - WaarBenJij.nu Ganz Geil* - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Amy Post - WaarBenJij.nu

Ganz Geil*

Door: Amy Post

Blijf op de hoogte en volg Amy

19 Maart 2009 | Duitsland, Hamburg

Gutenabend meine liebe, hier eine update von die Hamburger Amy.

Gut, duits is niet aan mij besteed. Gister gingen we om 21uhr de lucht in met een klm Fokker 100. Nou, jullie raden het al... 3x niezen en we zaten in Hamburg. Ons 'appartement' is echt een giller. We zitten bij 2 jonge mensen in huis plus een baby. Het is een soort Amsterdams grachtenpand, maar zonder Amsterdam en zonder gracht. Heel leuk.

Vannochtend stond de driver te wachten om mij naar de locatie te brengen. Een dag waar de Hermes bags (a €5000,-), killer heals, jill sandertjes, pradaatjes en alles waar een vrouw alleen maar van kan dromen je om de oren vloog. Het was een lange dag, maar het geeft heel veel voldoening. Vandaag was very ELLE, very classy. Ik weet dat al mijn ooms en tantes altijd tegen mij vertellen hoe groot ik ben geworden. Maar trust me people. Binnen 3 uur was ik een een vrouw van 25, kon ik bijna trouwen in een lichtroze jurk, shoppen met mijn prada's aan en was ik 25 centimeter gegroeid was... EN DAT BINNEN 3 UUR!

Morgen wordt very numèro, met wat meer skin en wat meer weirde poses... ook leuk, want ik ben nou eenmaal een beetje raar!

zum Schluss sage ich: TSCHUSSSS
Xxxxxxx

* super goed-leuk ( nee...niet dat, schluss)

  • 19 Maart 2009 - 21:05

    Fleur:

    Great Eem:D Really awesome! I hope to see you soon at the lockers. I miss that crazy, fashionable girl in school.

    See you soon bud.

    Viel spass

    Xoxo From Amsterdam & the canals

  • 19 Maart 2009 - 21:06

    Valerie:

    klinkt helemaal super! doe je weer goed hoor meiss! veel succes morgen! kussss

  • 19 Maart 2009 - 21:11

    Merel:

    Lekker meisjee,
    leuke job zo te horen!
    Veel succes nog en talk to you very soon!

  • 19 Maart 2009 - 23:11

    Romy:

    Hay Snoes,

    Ik kom nu net terug van een avondje Carre met Tieneke Schouten en ik moet zeggen...(al was ik nooit ECHT fan) Ze was erug leuk! Opa heeft ook echt genoten van onze avond weg. Maar niet getreurd, vandaag waren ook de tv-opnames dus je kan de hele show terugzien!

    Vooraf was er nog wel even een avontuur, want je kent je zus: een BEETJE verstrooid (af en toe). En zo dus ook vanavond: Ik vertel helemaal trots tegen mama dat ik de kaartjes meegenomen had (ik was ook ECHT trots op mijzelf) en loop vervolgens vol goede moed op mijn 'op-prada-lijkende-hakken' naar mijn auto om mijn boeken uit mijn 'op-Hermes-lijkede-tas' te dumpen...Dump ik vervolgens ook (je raad het al) DE KAARTJES!! :| maar...daar kwam ik natuurlijk pas achter toen ik IN Carre stond (klein detail). Gelukkig kon ik toch nog iets gedaan krijgen met mijn grote (verkouden) ogen en kon ik toch nog samen met mijn opatje genieten van de show...

    Maargoed, dat was MIJN verhaal...De jouwe klinkt weer helemaal als Amy in mijn oren en vind het erg leuk om de enthousiaste verhalen te lezen! Tot zaterdag mijn Geile* zuster.

    *goed-leuk

  • 19 Maart 2009 - 23:13

    Romy:

    Hay Snoes,

    Ik kom nu net terug van een avondje Carre met Tieneke Schouten en ik moet zeggen...(al was ik nooit ECHT fan) Ze was erug leuk! Opa heeft ook echt genoten van onze avond weg. Maar niet getreurd, vandaag waren ook de tv-opnames dus je kan de hele show terugzien!

    Vooraf was er nog wel even een avontuur, want je kent je zus: een BEETJE verstrooid (af en toe). En zo dus ook vanavond: Ik vertel helemaal trots tegen mama dat ik de kaartjes meegenomen had (ik was ook ECHT trots op mijzelf) en loop vervolgens vol goede moed op mijn 'op-prada-lijkende-hakken' naar mijn auto om mijn boeken uit mijn 'op-Hermes-lijkede-tas' te dumpen...Dump ik vervolgens ook (je raad het al) DE KAARTJES!! :| maar...daar kwam ik natuurlijk pas achter toen ik IN Carre stond (klein detail). Gelukkig kon ik toch nog iets gedaan krijgen met mijn grote (verkouden) ogen en kon ik toch nog samen met mijn opatje genieten van de show...

    Maargoed, dat was MIJN verhaal...De jouwe klinkt weer helemaal als Amy in mijn oren en vind het erg leuk om de enthousiaste verhalen te lezen! Tot zaterdag mijn Geile* zuster.

    *goed-leuk

  • 20 Maart 2009 - 07:24

    De Kers:

    Bijna jouw mailtje in mijn spamfilter....foei, nog geen 16 en dan al van die afschuwelijke woorden :-)

    Wat een mooi verhaal,

    (moet ik nu twee keer op de button reactie plaatsen drukken?) haha

  • 20 Maart 2009 - 08:09

    Opa:

    Hoe kan dat nooouuuuw??? Ome Martin,je nichtje in een spamfilter.
    Maar Amy nog even door studeren en een maandje naar Dresden dan spreek je vlot duits.
    Veel omkleed plezier.

  • 20 Maart 2009 - 09:35

    Shirley:

    Hela Amy,

    Heb net even je mama gesproken die volgens mij heel Hamburg kon voorzien van stroom zo liep die te glunderen en was ook nogal te spreken over alle te prijzige hebben dingen.
    In ieder geval hebben jullie mij goed nieuwschierig gemaakt met hoe de beelden eruit zullen zien. Probeer maar met die o zo mooie bruine bambi ogen wat screen shots te bemachtigen voor " mama SPS" ;)

    Fijn dat jullie daar aan het genieten zijn op de baby na die om 07h00 als jullie weker dient. ach ja... doen we het voor de lol over +_ 10 weken nog eens over bij mij thuis.

    Geniet van je dagje Numero achtig schieten wat absoluut jou ding is.
    Tot zondag. xx

  • 20 Maart 2009 - 09:49

    Je Muisje:

    ah Gutenmorgen meine speenvarken;)
    ich bin in die schule und ich mis jeee!!
    klinkt weer toppieee...
    xxxx liebe dichhhhhhhhhhh

  • 21 Maart 2009 - 10:42

    Maaike:

    Viel spaß und viel Gluck! :)
    Duits is ook niet echt aan mij besteed...
    Maar klinkt cool allemaal! Nog heel veel plezier en succes xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Hamburg

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 18062

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: