Hep juh okselhaaarrrrr?* - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Amy Post - WaarBenJij.nu Hep juh okselhaaarrrrr?* - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Amy Post - WaarBenJij.nu

Hep juh okselhaaarrrrr?*

Door: Amy Post

Blijf op de hoogte en volg Amy

21 Maart 2009 | Nederland, Abcoude

Hoiii,

Gister was het de 2e en de laatste 'shooting day'. Was echt een suuupper leuke dag met alweer mooie dingen, maar compleet anders. Mooie beelden, gezellige mensen en leuke zinnen; Spiri *make-up/haar* had op een gegeven moment een plukkie extension in haar hand die ze onder haar oksel hield(*). En toen zei ze in het duits; Look, jetzt habe ich Achselhaar! (of zoiets). van het een kwam het ander.. en de hele dag heb ik de zinnen die ik ze had geleerd: Heb je snorrrrrrr, heb je okselhaarrrrrr, heb je beuhnhaarrrr...gehoord!

Vannacht was echt geweldig met mam. Heftige nacht, maar zo verschrikkelijk hard gelachen! Ons appartement lag in een Gay-Hood (wat ik al had begrepen want er lag een foldertje op de grond met: Gay & Holidays). Maar volgens mij hadden onze jongens een feestje op vrijdag de 20ste. Toen we gingen slapen hadden we er gezellig muziekje bij (dikke house, waarvan je hart de beat echt niet zou trekken).

Vannacht om half 5 opgestaan om vervolgens het vliegtuig van half 7 te halen. Waarna we wat Duitse en Nederlandse dorpjes en stadjes over gevlogen en om kwart voor acht (gelukkig niet in een weiland) op schiphol landde.

Was weer super!

Xoxo(Bedankt voor de altijd lieve berichtjes!) Ik heb gelukkig een wachtwoord op mijn wbj.. dus opload straks even een paar screen shotjes van de 2 dagen.

  • 21 Maart 2009 - 14:42

    De Kers:

    Okselhaar is de trend voor 2010....alles moet meer naturel worden dus weg met die mesjes....

  • 21 Maart 2009 - 15:30

    Romy:

    Dus ik ben vet hip? :D

  • 21 Maart 2009 - 15:39

    Valerie:

    ziet er super super super mooi uit! echt geweldig!! haha, gay & holiday, geniaal XD
    xxx

  • 21 Maart 2009 - 17:51

    Merel:

    Good job girl,
    spreek je snel weer!

  • 21 Maart 2009 - 19:26

    Sophie:

    Eem, super verhaal weer!
    Je kan geweldig schrijven en je foto's zijn Supahtop! Hope to see you soon,

    xxSophiee

  • 22 Maart 2009 - 14:53

    Irene Winter Tene:

    Heeel leuk Eem!! :D Alletwee de verhalen uit Deutschland!
    Ik bel je vanavond nog even gezellig!
    Xxxxxxxxx(L) tot morgen!

  • 23 Maart 2009 - 08:59

    Shirley:

    Kan eigelijk niet veel toevoegen gezien het feit dat ik je gisteren al heb gesproken.
    Alleen.... kijk enorm uit naar de beelden :)

  • 23 Maart 2009 - 12:04

    Karlijn:

    Lekker verhaaltje weer, ik vraag me alleen af of die visagiste een snor had?

    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Abcoude

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 17985

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: