London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu

London

Door: Amy Post

Blijf op de hoogte en volg Amy

18 Oktober 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dear Diary,

Het is eindelijk herfstvakantie! Na een drukke toets week is het nu tijd voor een ander soort werk; acht dagen Londen! Ik zal gaan werken voor mijn bureau in Londen; www.selectmodel.com >VERVE. Ik ga morgen ochtend om 07.05u de lucht in met een Fokker 50! Een vliegtuigje waar 50 personen in kunnen. Ik hoop dat mijn koffer niet zorgt voor een klapband.
Om 07.25u land ik op city airport Londen, inverband met het tijdverschil lijkt het net alsof ik maar 20 minuutjes in de lucht ben geweest. Daarna moet ik mijn hugh ass koffer van de band af sjouwen en mijn driver opzoeken. Na een rit wordt ik afgezet bij mijn appartement waarna ik weer om kwart voor 10 wordt opgehaald om naar het bureau te gaan. Daar zal ik meer te horen krijgen over hoe en wat de plannen zullen zijn. Dinsdag 27 oktober ben ik weer terug in kikkerland.

Wat nieuw is voor mij is dat ik alleen ga. Best spannend, maar het gaat helemaal goed komen! Odile, Rachel en Dana zitten ook ergens in Londen wat dus erg gezellig zal worden! Tevens komen mama en Romy vrijdag voor een lang weekend shoppen!

Naast de nodige castings, eventuele jobs en shoots hoop ik ook nog een beetje vrije tijd te hebben om te cultuur snuiven; denk aan Topshop, Primark, Abercrombie en Uraban Outfitters...... ( Té veel vrije tijd is natuurlijk geen goed teken;))

Ik zal maar niet zeggen dat ik met een Fokker naar Engeland ben gekomen, want volgens mij gaat dat heel anders geïnterpreteerd worden! En ik zal ze ook niet vertellen dat de gekste naam in Nederland Fokje Modder is.

I'll keep you posted!
xoxo,
Amy


  • 18 Oktober 2009 - 21:01

    Mama:

    Go for it darling!!! I love you!! Kisses

  • 18 Oktober 2009 - 21:46

    Fleur:

    kick some ass, and we keep in touch!
    kisses from italy, xx

  • 18 Oktober 2009 - 22:27

    Iwene:

    Super veeel plezier en succes lieve Eem! (L)

    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 19 Oktober 2009 - 07:04

    Shirley:

    He Ames,

    Inmiddels ben je geland. Je driver zal je wel gevonden hebben en je koffer zal wel geen ellende hebben verzorgt op wat geschouw na.

    Enjoy ik spreek je deze week zo ie zo
    xx

  • 19 Oktober 2009 - 07:28

    Valerie (blonde):

    Veeeeeel plezier daar! Maak er wat van!! :D Waarschijnlijk zie ik je nog wel! :D xxx

  • 19 Oktober 2009 - 07:38

    Merel:

    Nice story dude, doe je best en het komt helemaal goed<3
    bisous

  • 19 Oktober 2009 - 07:46

    Martin:

    Nice,

    maarre...het is daar toch wel uitverkoop hè, anders komt je moeder voor niets ;-)

  • 19 Oktober 2009 - 08:36

    Valerie (rode):

    Lieve lieve snoes!
    Heeeel veel plezier/succes/flirtingtime/shoots/castings/shows/leuke boys/kleren/lekker eten(geen fish en chips) daar!!!
    XXXXXXXXXXXXXXLoveeee youuuu!!!
    P.s nummer van char: 0630565508!
    Was inderdaad helemaal vergeten dat zij daar ook zit!!

  • 19 Oktober 2009 - 11:50

    Opa:

    Succes schatje.
    Als het geen uitverkoop is ,weet je vast wel een winkel voor je moeder waar het bijna niets kost.

  • 19 Oktober 2009 - 15:44

    Sassefrasss:

    Lieve Am,
    geniet er van schat!
    Gaat vast geweldig worden.
    XOXO.

  • 19 Oktober 2009 - 16:02

    Mama:

    Lieve snoes, eerste dagje zit er al weer bijna op. Wat zullen jullie gaar zijn....lekker fich and chips eten ;-) en dan chinees lezen.
    Wat een leuke berichtjes van je oom en opa he? Zal je familie maar zijn. Nou Room en ik hebben al dikke voorpret en hebben besloten als er niets in de uitverkoop is het voor ons toch in de uitverkoop!!! Primark kost echt bijna niets.
    Nou schatje, ik kijk uit naar je volgende verhaal, succes met alle castings. Van ons allemaal een dikke kus vooral van Big Bear himself. Hou van je kanjer! XXX Mama

  • 19 Oktober 2009 - 16:11

    Romy:

    Als je zus lees ik als een van de laatste je blog...Niet zo goed! Zal voortaan wat oplettender zijn :D Wel weer super leuk verhaaltje en ben blij dat je met die Fokker veilig geland bent!
    ps. Mis wel mijn borstel, mascara, ...., .... ;) die kom ik vrijdag weer confisceren :D

    doe voorzichtig!
    XOXO

  • 19 Oktober 2009 - 17:57

    Sophie:

    Dag Miss England,
    Oh dear, ben ik weer als(een van de) laatse..potverdomme,ik ga ook beter opletten!
    Klinkt weer allemaal leuk en gezellig, vooral de fokker!:D
    Ik wil wel natuurlijk weten naar welke bureaus je gaat en welke winkels! Dus ik ga nog een keer die Skype proberen,want dat is wel wat makkelijker praten!!
    Ik ben benieuwd naar je volgende post!!
    Dikke kus en knuffel,
    Sophieee(l)

  • 20 Oktober 2009 - 08:42

    Mama:

    Skrijntje! Lekker geslapen? Even een digitaal kusje van mij. HVJ Mama

  • 20 Oktober 2009 - 10:19

    Romy:

    Kan niet wachten tot vrijdag!!!! :D:D:D:D:D:D

  • 20 Oktober 2009 - 21:01

    Rachel :

    Amyyy, we need to 'spreken af' soon! KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 17983

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: