Big London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu Big London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu

Big London

Door: Amy Post

Blijf op de hoogte en volg Amy

21 Oktober 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi y'all,

Jeetje, voor mijn doen ben ik wel laat met updaten maar ik zal het goedmaken hoewel ik wel een beetje moet opschieten.

Maandag was een top daggie, ik landde om half 8 Londen tijd en kon als een van de eerste mijn koffer van de band af plukken. Bij de security check was ik wel even bang dat mijn 15cm heels als moordwapen werd beschouwd. Om even op het vliegtuig terug te komen, KLEIN! haha, ik kon mijn kont niet keren, letterlijk en figuurlijk. Ik zal aan het raam en naast mij zat (as usual) een zakenman. zijn benen lagen bijna in de nek van het persoon voor hem. en toen hij zijn jas aantrok en ik perongeluk mijn hoofd naar rechts keek, zat ik opeens met mijn hoofd tegen zijn kont. Maargoed. Buiten stond de driver op mij te wachten en waren we ready for departure. alleen deze reis duurde langer dan de hele vliegreis. Om 10uur stond ik met mij tassie op het bureau. Iedereen was erg aardig en heb gelijk wat polaroids gemaakt (www.spsmm.blogspot.com). Toen kreeg ik een enorm boekwerk van London in mijn handen en mijn castingsheet. Odile kwam om half 1 aan en had de eerste dag alle castings samen. 'S avonds hebben we lekker Bangladesh's gegeten en ben ik vroeg mijn bed in gedoken.

Dinsdag ook druk. Odile en ik hadden een paar gescheiden castings. Toen ik in notting hill een klein pleintje moest opzoeken, kon ik het gewoon niet vinden. aan iedereen die ik het vroeg wist het ook niet. op een gegevenmoment stond ik klaar om the agency te bellen tot dat er een engel op mij af kwam. Hello, You look lost. Dus ik zei: '' Well, I'm pretty lost.'' Hij heeft gekeken en het bleek dat ik erg close zat. Hij was een stukje met mij meegelopen, wat erg aardig was. Verder gaat het echt prima alle staatjes en metro's, hoewel mijn voeten redelijk stuk zijn en je echt aardig wat kilometers afloopt. Onze map is een fantastisch ding.

Vandaag hadden Odile en ik weer 7 castings, ging allemaal prima.

Ik moet er van tussen, want we gaan Odile haar koffer naar mijn verblijf sjouwen (20kg). Odile komt vanaf morgen tot zondag bij mij in huis, wat super gezellig is! Morgen is het alweer donderdag en vrijdag komen mama en Romy gezellig. (al zal het alleen in de avond zijn dat ik ze zie!)

Hoop u voldoende te hebben geinformeerd!

Byeeee!
& thanks for alle lieve reacties

100londensekussenxxxxxxxxxxxxxxxxx

oh; voor alle vrouwen onder ons --> we hebben nog niks van winkels gezien(alleen even snel de urban outfitters maar we waren redelijk gesloopt dus zijn een hapje gaan eten) Maby van het weekend?

  • 21 Oktober 2009 - 20:49

    Valerie(rode):

    Wauw Eempie het klinkt zoo ongelofelijk geweldig!! Zoooo leuk allemaal! En jouw foto's ik bedoel gewoon maar: NIET NORMAAL! Hoe kan je echt in godsnaam zulke mooie polaroids maken, zooo mooi! I'm pretty damn proud of you! Heel veel plezier nog met alles en met Odile dat klinkt ook echt heel gezellig allemaal!
    Dikke kuss!!Xxxxxxxx

  • 21 Oktober 2009 - 22:26

    Mama:

    Haha jij en je kont niet keren...dan moet het echt een ieniemienie vliegtuigje zijn geweest. Hoop dat die zakenman een schone underpants aan had getrokken. ieeeeeeee. Over die heels, ik kneep hem daar eerlijk gezegd ook een beetje over, die dingen zijn gevaarlijker dan een schroevendraaier. Gezellig dat Odile morgen in het appartement komt, samen jullie kookkunsten uitproberen. Misschien hebben jullie zaterdag een paar uurtjes vrij om Londense winkels te plunderen. Nou schatje, dikke kus ook van papa, dion en roompje. Tot vrijdag skrijntje.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 21 Oktober 2009 - 23:30

    Quint:

    Eeeeeem!!!!
    Woehoeee klinkt top!!
    Waar zit urban outfitters??
    Heb je morgen veel te doen?
    In de avond ook? Laat me weten varkiee
    Dikkke kusss ook uit london hahaha

  • 22 Oktober 2009 - 07:09

    Shirley:

    haha, ik zie het al helemaal voor me die dikke zaken billen in je gezicht.
    Succes vandaag meiden.
    x

  • 22 Oktober 2009 - 07:40

    Romy:

    haha MISSCHIEN het weekend shoppen?! Ik verwacht dat je wel even 15 min vrij kan maken voor op z'n minst de mooie mannen bij Abercrombie!!
    Verder ben ik reuze trots op je!!!!!

    XOXO

  • 22 Oktober 2009 - 08:57

    Merel:

    You go girl!
    liet die man geen scheet in uwen prachtige gezichtje?
    Laat ze een poepie ruiken in londen, good luck with everything!
    (deze reactie begint nasty te worden met al die poep hahaha)
    xxxx

  • 22 Oktober 2009 - 12:38

    Corinne:

    Was het toevallig Hugh Grant die je de weg heeft gewezen???
    Dat shoppen maken mama en Romy wel goed!
    Veel plezier meissie, geniet ervan maar doe ook voorzichtig hoor!
    Gatsie....ik lijk je moeder wel :)

    Dikke Knuf

  • 22 Oktober 2009 - 13:23

    Sopietje:

    Sounds great! Lekker dat je onder de pannen bent! Heb je een beetje geluk met het weer? Doe je wel rustig aan met je voetjes, ik denk dat als je terug bent, ze even als beloning in een voetebadje moet leggen!hahaha
    Polaroids zijn super!
    En helemaal top dat je veel Odile kan doen!

    Nog heel veel plezier en succes!!
    Lots of love, Sophie

  • 23 Oktober 2009 - 08:40

    Willemijn:

    Zo te horen heb je het maar druk deze week. Hoop dat je nog een winkeltje daar onveilig kan maken .. ;)
    Ook heel gezellig dat Odile nu bij jouw slaapt in de kamer.
    Succes en geniet er nog even van.

    Dikke knuffel X

  • 23 Oktober 2009 - 18:36

    Valerie (blonde):

    Heeeey girl! Het is weeeeekend! En ik ben vandaag aangekomen in Londen. Het lijkt me wel superleuk om dit weekend te meeten! xxx Valerie

  • 23 Oktober 2009 - 20:21

    Maudddd:

    Hee kleintje, toppertje, cookie dough, feestbeest, gekke aap, leukerd etc.
    Het klinkt echt geweldig daaaarzo, allemaal, wauuwww!
    Cool dat je veel met die odile bent (geen idee wie het is maar zal wel leuk zijn:P).
    Heel veel plezierrr en succes nog! Ik hoop voor je dat je een gaatje vind in je drukke agenda om te shoppuhh!
    Take care of your feets, okidoki popje? (hahaha)
    Dikke kussssss xxxxxxx
    (L)LY

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 17996

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: