Today and Yesterday - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu Today and Yesterday - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Amy Post - WaarBenJij.nu

Today and Yesterday

Door: Amy Post

Blijf op de hoogte en volg Amy

23 Oktober 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoii,

Alweer twee dagen voorbij, maar niet voorbij zonder gebeurtenissen.

Let's start with gister. Odile en ik hadden heel gezellig alle castings samen. De eerste was best far away van het centrum van Londen. Dus na anderhalf uur kwamen we op de plaats van bestemming. Hakken aan, haren los, lipgloss op en gaan met die banaan.Amy:'' Hello, I'm Amy, nice to meet you.'' castingdirector: ''Hello, how old are you?'' Amy: ''I'm sixteen''. He:''Where are you from?''. Amy: '' I live in Amsterdam.'' He:'' Okay, great, nice to meet you.'' Amy: '' Thank you for your time''. en je staat weer buiten. Tussen de castings hebben Odile en ik eindelijk een beetje tijd gevonden voor Topshop, en met succes. Hoewel het maar een een heel klein uurtje was, en echt waanzinnig druk was zijn we toch nog beide geslaagd. Daarna hebben we een overheerlijke maaltijd gekookt en als desert een enorme verse fruitsalade voor de vitamientjes.

Vandaag was echt super leuk! Na anderhalf uur reizen kwam ik aan in East Finchley waar mijn test plaats vond. Toen ik binnenkwam kon ik de gedachten van de fotograaf lezen: ''Oh my god, she looks young''. Maar daar is Girly Amy aan gewend. Hij was in het begin een beetje stug, maar na de hair, Make-up and styling brak het ijs. Het was echt super gezellig en volgens mij zijn er wel coole beelden uitgekomen. Toen we klaar waren met alle setjes (very goofy en nurdy) zijn we nog even door gaan schieten voor wat extra beelden. Daarna heb ik om half 5 mama en Romy gemeet op piccadilly circus. Omdat er een zelfmoord gevalletje was in de metro (erg naar) was het tussen bepaalde stations voor 5 uur afgesloten, gelukkig had ik er geen last van... Daarna heb ik een lekkere cappuccino gedronken met mijn bloedverwanten en hebben we om half 6 Odile gemeet. Daarna hebben we heerlijk gegeten en gaan Odile en ik straks lekker Twilight kijken(ben benieuwd).

Verder ben ik morgen vrij en heb ik zondag en maandag een job. Maandag is een very nice job, want ik ga doorpassen voor Burberry!! Doe mij die jas en die tas en dat sjaaltje maar... (in mijn dreamsssss)! Heb er super veel zin in!

Nou folks, ik ga er weer van tussen!

Bedankt voor alle lieve smsjes, krabbels, belletjes en andere messages alla 2010!

Love youuuuu,
XOXO

  • 23 Oktober 2009 - 22:01

    Merel:

    ik ben weer trots op u, enjoy the WE

  • 24 Oktober 2009 - 09:06

    Big Bear:

    Geniet er maar van
    Want voor je het weet zeg je weer oh wat heb ik ervan genoten

  • 24 Oktober 2009 - 10:26

    Sophie:

    Oeeh wat spannend the Burberry!! Stoer hoor! En die foto's zien er ,voor zover je ze kan zien, superduper uit! Heerlijk dat je vandaag een vrij dagje hebt,geniet ervan! Heb je nog wat leuks gescooord bij de Topshop?
    Groetjes aan je bloedverwanten, en ik hoor snel weer wat van je he??!
    Ik zou het bijna niet durven vragen, maar zou je voor mij een engelse Vogue willen meenemen? I'll pay you back! Maar ik snap dat het lastig word voor in je bagage te proppen qua gewicht, dus kijk maar!:P haha

    Nou talk to you later, alligator!

    Dikke kus Sophieee!(L)

  • 25 Oktober 2009 - 08:33

    Sassefras:

    LOVE your stories!!
    Klinkt allemaal geweldig Am,
    geniet er nog maar!
    Dikke kus. XXXX.

  • 25 Oktober 2009 - 20:35

    Valoskios:

    Eempje lees je verhalen nu pas, maar OMG Burrberry how cool!!! (Ik zeg jatten wat je jatten kan;)) Sowieso dat je nu gewoon al jobs binnenhaalt men oh men you're da bomb!! Echt je flikt het maar mooi weer!! Heeeeel veel plezier nog snoetie en tot woensdag! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 26 Oktober 2009 - 20:59

    Maaike:

    hee am!! foto's zien er heeeel mooi uit voor zover ik het kan zien! hoe ging je burberry doorpas vandaag? :) kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 17997

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: