Doe mij maar: - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Amy Post - WaarBenJij.nu Doe mij maar: - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Amy Post - WaarBenJij.nu

Doe mij maar:

Door: Amy Post

Blijf op de hoogte en volg Amy

27 Oktober 2009 | Nederland, Abcoude

1 jassie en 1 tassie, oh... en een mannelijk model voor mijn zus.

Zaterdag hadden Odile en ik een day off, zoals ze het daar noemen. We hebben om 11 uur Romy en mama gemeet om eens even Oxford street onveilig te maken. Gelukkig was het niet zo druk... not! Toen we net Oxford street wilde oversteken werd Odile gebeld door Rachel! Rachel en Dana zaten in de bus die net langs ons reed! Toen ze ophing liepen we Valerie tegen het lijf, super toevallig! Valerie, Odile, Romy, mama en ik hebben onze ogen flink de kost gegeven in de Abercrombie! Daarna hebben we onse billen geinstalleerd in een heerlijke stoel op een terrasje, vergezeld door een cappucciono. 's Avond hebben we met een grote club gegeten: Rachel, Dana, mama van Dana, Odile, Valerie, Romy en mijn moeders! Was super gezellig, en de Ober was ook amused van ons geloof ik. Opeens uit het niets kwam hij aan met een taartje en een kaarsje en ging het hele restaurant voor mij Happy Birthday zingen. Ook heb ik de kok aan de telefoon gehad! Thanks you mister de serveerder! Mijn hoofd was als een tomaat!

Zondag had ik een leuke job! Ik was natuurlijk as always een half uur te vroeg dus heb ik lekker een kof koffie gedronken in het cafe naast de studio. We hebben 3 super coole beelden geschoten. Daarna hebben we nog een extra beeld geschoten voor de make-up artist: Ik mocht mijn zwarte lippenstift all over my face smeren! Heerlijk! Rond half 6 heb ik Romy en mama opgezocht bij Picadilly circus! We kwamen aan bij een pizzeria, maar ze hadden alleen geen pizza! Dus zijn we weggegaan. Uiteindelijk toch nog lekker gegeten in een ander restaurantje. Rond een uur of half 9 ben ik op de metro gestapt naar mijn stulpje.

Gister was de Burberry fitting! Het was in het Horseferryhouse, echt suuuper mooi! Ik kreeg beneden een leuke pas en werd opgehaald door een mevrouw en gebracht naar het design kantoor van Burberry! Super cool om te zien hoe het er daar allemaal aan toe gaat! Het is een enorme ruimte met allemaal computers. Iedereen ziet er top gestyled uit en overal hangen moodbords met stofjes, knoopjes en foto's voor het concept van de volgende show. Na 6 uur op hakken stil te hebben gestaan, zodat ze de kleren op mijn lichaam konden afspelden, moest ik eerlijk zijn dat ik het wel weer welletjes vond!;) Om 5 uur belde ik heb bureau om te vragen of ik nog even langs moest komen, maar inplaats van dat moest ik nog binnen een half uur snel naar een andere very interesting casting! Rennen, vliegen, duiken, maar ik heb het gehaald! Daarna mijzelf toch nog even een kwartier de topshop weten in te slepen, maar ik was lichtelijk gesloopt en ben maar naar huis gegaan. Daar een noodel soepje gemaakt en mijn koffer in gepakt! EN NU KOMT THE BIG NEWS: ik sliep maarliefst al om 21.15u! Niet te geloven toch, voor iemand die Amy Post heet?

Vannochtend de allerlaatste casting gedaan en snel weer doorgesjeest naar het bureau om mijn boek af te gooien en dag te zeggen. Toen weer snel de tube ingedoken om naar het appartement te racen en mijn hakken erin te gooien.

Hoewel mijn koffer maarliefst 24 kg woog, heb ik niet hoeven bijbetalen!(wel kreeg ik zo'n fantastische label eraan met: HEAVY BAG 24 KG)!

Nu ga ik lekker slapen, want het was me een weekje wel! Suuuper leuk! Morgen weer met mijn hoofd bij de les, letterlijk en figuurlijk! Zal weer even omschakelen zijn, nogal.......

Byeeeeee!!!(L)
xxxxxxxxxxxxxx

  • 27 Oktober 2009 - 23:00

    De Kers:

    Echt eigenlijk gewoon helemaal niet normaal...
    Wat moet hier nou voor comment onder?
    Iets van: ja leuk...of wow, te gek hé ofzo
    Echt ongelooflijk wat jij in één week allemaal hebt meegemaakt.
    Doet me denken aan toen ik 16 was, tsjoe , toen ben ik ook voor het eerst wezen vliegen enzo...naar Loret de mar...toen ook bijna dezelfde dingen meegemaakt (hahahahaha)of toch niet?

    BTW, hebben ze daar géén catering nodig?

    Wist je trouwens dat ik ook op CASTING heb gezeten...echt waar...

    Je trotse oom!

  • 28 Oktober 2009 - 10:11

    Shirley:

    He brillenmans, hoe was je eerste dag school?
    ben eigelijk zeer benieuwd naar het materiaal van de zwarte lippen shoot.
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Abcoude

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 17991

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: