Edelweiss Air - Reisverslag uit Zürich, Zwitserland van Amy Post - WaarBenJij.nu Edelweiss Air - Reisverslag uit Zürich, Zwitserland van Amy Post - WaarBenJij.nu

Edelweiss Air

Door: Amy Post

Blijf op de hoogte en volg Amy

10 November 2009 | Zwitserland, Zürich

Hello! Even een snelle blog (lees: snel inderdaad). Ik hoorde vanmiddag dat ik vanavond naar Zurich ga! Morgen heb ik daar een job voor Friday Magazine, waarna ik dezelfde avond weer terug vlieg (morgen avond dus alweer!) Ben heel benieuwd! Ik ga nu snel even een hapje eten, en dan off to Schiphol! Ik land om 21:10 en wordt daarna opgehaald en naar het hotel gebracht. Morgen om 8 uur beginnen en dan land ik weer rond 10 uur 's avonds in Nederland! I likeeeee!!

Ik moet gaan!
xxxxxxxxxxxxxxxxx
Heidi mit die lederhose!

  • 10 November 2009 - 17:04

    Merel Zoet:

    We love direct bookings! god luck

  • 10 November 2009 - 17:05

    S To The Ophie:

    Hahaha, dat is een quickie!Heel leuk Eem! Ik bel/sms je wel! Hou je dan nog een blogje bij? Ookal is het maar 1 dagje? Hope so!!

    Dikke kus,
    Sophieee(L)

  • 10 November 2009 - 17:10

    Shirley:

    Succes met onze Anja Frers hahaha.
    Ik hoor de verhalen wel als u terug bent.
    Geniet, goede vlucht en kick some ....
    Kus

  • 10 November 2009 - 17:46

    Fleur :

    Oehoeh, That's speedy gonzalessss! Kick some ass girly. Tot donderdag op die o zo leuke school.

    Koes koes xxxxxxx

  • 10 November 2009 - 18:20

    Valerie (blonde):

    Wat supergaaaaaf! Heel veel plezier in Zurich! Je bent een knapperd, dus het zullen wel weer supermooie foto's worden :D good luck! xxxx

  • 10 November 2009 - 19:16

    Valerie(rode):

    Toppiejoppieeee!! Good luck in the snow dear!!! Xxxxxxx

  • 10 November 2009 - 20:01

    Airiños:

    Super eem! Heel veel plezier en succes en ik zie je donderdag leuk weer:D
    Lovee Xxxx

  • 10 November 2009 - 21:05

    Romy:

    Tja...zo doe je dat!

    Clubs in Zurich:
    X-tra, place to be
    Aubrey, in Zuri-west
    Club Q, hippe tent

    XOXO

  • 11 November 2009 - 07:06

    De Kers:

    Milka....

  • 11 November 2009 - 20:12

    Mama:

    Krijg ik reiskostenvergoeding? ik rij me een hoedje heen en weer naar Schiphol! Ze zwaaien daar al naar me ;-P
    ps. Nog lepeltjes gebruikt WhahaWha...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Zürich

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 17989

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: