Puffercheese - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Amy Post - WaarBenJij.nu Puffercheese - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Amy Post - WaarBenJij.nu

Puffercheese

Door: Amy Post

Blijf op de hoogte en volg Amy

12 November 2009 | Nederland, Abcoude

Trrrriiiingggggg. Dat was het geluid dat ik vannochtend hoorde toen ik de school binnen liep. De eerste twee lesuren van de dag waren natuurlijk uitgerekend Duits. Alsof ik nog niet genoeg Duits had gehoord de afgelopen 24 uur.


Om kwart over 6 bracht mama mij naar het vliegveld. Na de enorme rij die bij de duane stond kon ik gelijk door naar de gate, Schiphol is groot. Toen ik aan kwam kon ik zo met inmiddels al mijn zakenvrienden het vliegtuig in. De landing stond gelijk aan de uitknop van de centrifuge stand, want het was een bumpy ride maar met mij ijzere maag zat het allemaal wel snor. Ik kon gelijk door lopen naar de exit en de auto in stappen. In het hotel lekker gedouched en nog even een half uurtje uit mijn engels boek gelezen om toch nog een beetje met mijn gedachten bij school te zitten, stel je voor dat ik dat zou vergeten.........

De volgende ochtend zat ik al om kwart over 7 aan het ontbijt. In het ontbijtzaaltje zag ik al gelijk een herkenbaar typje, het andere model (uit Australie). Uiteindelijk hebben we gezellig met zijn drieen ontbeten,want de fotograve kwam er ook bij. Na 5 minuten lopen kwamen we om 8 uur aan in de studio. Daar zat nog een model (uit zwitserland). Toen om een uurtje of negen de bus vol zat met make-up koffers, fohns, stijltangen en kledingrekken gingen we met zijn 10en richting de locatie. We kwamen aan in een Dine- Drink- Dance ding wat niet erg in de smaak leek te vallen (Fijn als je duits kan verstaan). Toen zijn we naar een andere locatie gegaan. Super cool. Het leek een beetje op paradiso maar dan helemaal in een oude bioscoop stijl (denk dikke rode gordijnen en veel hout).(zie makeup+haar op de foto).

Om 5 uur waren we klaar. Chealsea, het meisje uit Australie vertrok om 20:25u en ik om 20:35u dus hadden ze een driver geregeld zoadat we samen naar het vliegveld konden. Daar hebben we nog even wat rond gestruind. Tijdens het uitleggen wat typisch nederlands eten is kwam het onderwerp op Poffertjes, dat kende ze en ze vond het geweldig! Toevallig had ik een paar dropjes in mijn tas. Ik liet het haar proeven en vooraf zei ze: '' oh, I already like it''. Maar in tegendeel, volgends haar smaakte het naar taaie opgedroogde koffie. hahaha! Ben ik even blij dat ze niet met haar vogelspin aan kwam nadat ik haar drop had gegeven.

Ik werd enigsinds gek aangekeken omdat ik mijn makeup erop had laten zitten. Tijdens de vlucht heb ik gewoon even mijn ipod dopjes uit gedaan om de conversatie achter mij te luisteren: '' hey kerel, zie ik jou ook nog eens.'' (....) '' Nu de inflatie toeneems gaat de bpf waarde met 40% omlaag wat langdurige gevolgen zal hebben voor de akwm waarde''. blablabla... Om 22:00u waren we geland.

Thuis mijn bed in gerold om vervolgens weer de volgende dag mijn kont in de schoolbanken te schuiven.

Was een leuke onverwachtse wending, dat breekt zo lekker de week!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 12 November 2009 - 15:20

    Shirley:

    Hahah straks krijg je nog echt vrienden in het zaken verkeer ;)
    Mooie haren en ben benieuwd naar de beelden.
    Kus en succes met de laatste dag school morgen
    xx

  • 12 November 2009 - 15:30

    Amy Post:

    Haha! Dat is het hem nou juist, de haren waren niet zoals op de foto ;) Die waren omlaag en gekrult, heel simpel! Xxxx

  • 12 November 2009 - 15:42

    Rachel:

    Leuk heurrrr!
    xx

  • 12 November 2009 - 16:45

    Valerie (blonde):

    Wat cool cool cool! Zeker een lekkere onderbreking van een schoolweek! Haha! :D Zal je duits leraar ookwel blij mee zijn! Spreek je snel weer! Kusjes Valerie

  • 12 November 2009 - 17:23

    Irene:

    LEUUKKK

    dikke knuffel

  • 12 November 2009 - 18:57

    Sophie:

    Haha dat breekt zeker zo lekker de week! Heb je daar nog een snelcursusje duits(zwitzers) kunnen doen?
    Heel leuk!Mooie foto ook!:D
    Ik heb je btw net gebeld, maar je ligt (lekker) te spatteren in het kinderbadje! Ik hoor wel van je,
    XXXXSophie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Abcoude

Amy

Hierdoor kunnen jullie altijd met mij mee reizen! x Amy

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 17990

Voorgaande reizen:

21 Juni 2013 - 30 November -0001

Gypsy

Landen bezocht: